TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei ! I går og idag har jeg hatt skikkelig vondt i magen, i går med diarè. I dag har jeg bare hatt vomdt i helt nedre del av magen, og har måtte holde meg "under" magen når jeg går. VAr hos lege i dag, til vanlig kontroll, men da jeg nevnte dette med magen sa hun ikke noe på det. Er ikke min faste lege, da jeg skal til henne på mandag ( hun er på ferie ). Er det noe som bør bekymre meg eller ? Har også mens smerter i ryggen, og egentlig det jeg føler er når jeg har vært skikkelig dårlig i forbind. med mensen. ( samme følelse ) Hele sv.skapet har vært uten problemer, men må vel gjerne forvente at det blir mer på slutten. Har ingen problemer med å sove om nettene.. Hodet festet seg for et par 3 uker siden, men legen sa i dag at hun trodde ikke jeg kom til å fødefør tiden siden jeg er førstegangs.. Noen som har hatt lignende magesmerter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigbeth Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Den legen hørtes ikke så forståelsesfull ut! Klart man kan føde før termin selv om man er førstegangs! Har ikke hatt slike smerter selv, men har du termin om 6 dager og kjenner mens.vondt så er det i hvert fall tegn på at noe skjer om ikke alt for lenge... lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå