mamman til Håkon Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Han kom på termin dagen en time før midnatt. begynte med rier 05 om morgnen og dro inn til sykehuset i 8 tiden... på vei til sykehuset ble riene borte. De undersøkte meg, men ingne tegn til modning engang, Så måtte dra hjem. På vei hjem i bussen kom riene tilbake. De hold på med 10-20 min mellom. Plutselig 21 ble riene fra 10-20 til 10... da vi ringte mente sykehuset at vi kunne vente hjemme litt til... Men vi bare dro. Det var bra for når vi var halvveis var det 3-5 min... og siste rundkjøringen inn til sykehuset var det ingen pauser. Kom meg nesten ikke ut av bilen og inn til sykehuset.. Når jeg endelig kom meg opp til føden og de skjekket meg hadde jeg 7 cm åpning og det var ingen pauser mellom sinsykt harde rier. De rakk ikke ordne noe, og ikke rakk jeg å ta noe for smerten. Hadde bestemt meg for å klare meg uten som førstegang, men denne gangen ville jeg gjerne ha men hadde ikke tid. Lillegutt hadde en puls på 190 og jeg fik litt oksygen og måtte ligge hele tiden... ligge er jo ikke noe jeg ønsket, men sånn ble det. Så begynte press veene og da var det å jobbe på. Var en hard fødsel, men veldig bra resultat:) Han var 50 cm lang og 3600 gr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå