Gå til innhold

August: I dag har jeg kjøpt hentesett og bringebærbladte!


Ceci og prinsen.

Anbefalte innlegg

Har vært på shopping i dag, og fant en kjempefin body og sparkebukse han skal ha på seg når vi drar hjem fra sykehuset. Er så artig å handle babytøy!!! Svigermor strikker et lyseblått sett han også skal ha på seg. :-)

- Så gikk jeg innom helsekosten og kjøpte et par pk bringebærbladTE, kjenner ikke at jeg orker ta kapsler flere ganger om dagen, er så ekle å få ned. Så nå har jeg fått i meg en stor kopp te, og den smakte jo helt ok. På pakken står det at den er spesielt bra for gravide fra uke 35 og oppover. Verdt å prøve!!!

Var også å så på vogner, vi har jo ei combivogn, men jeg har lyst på ny sportsvogn til våren. Har sett meg ut ei Emmaljunga Scooter, men er litt usikker på den pga man ikke kan legge ryggen helt flatt. - Bruksområde er fra 6 mnd til 4 år, og den er større innvendig enn andre sportsvogner jeg har sett på. - Ikke noe som haster med å få i hus, men det er jo artig å dagdrømme og se hva som finnes å velge i.

- Enn dere andre? begynt å få "alt på stell" nå? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har pakket ned antrekk hun skal ha på seg når vi skal hjem fra sykehuset flere ganger, for så å ombestemme meg. Vanskelig å velge når man har så mye søtt å velge i. Hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det meste på stell nå, bortsett fra bilstol og tørketrommel - det skal sambo få ta seg av mens jeg er på føden. Orker ikke stresse mer med det nå. :o)

Har også vært å handla meg bringebærbladkapsler - i håp om at det kansje kan bidra til at nurket kommer snart. Men hvis ikke, så har jeg sikkert ikke vondt av kapslene uansett. Nå har jeg snart prøvd ALT av kjerringråd for å få fortgang i sakene, er så ubeskrivelig lei! Har gått med åpning osv. i vel 14 dager, uten at det ser ut som om det skal skje noe i nærmste framtid. *sukk*

Hentesaett har jeg også ordnet - body+sparkebukse, og heklet jakke+lue+sokker som mamma har laget. Gleder meg til å ta det i bruk! Håper bare ungen kan begynne å finne veien ut snart!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alt pakket ned to hentesett jeg, et i hvitt og et i rosa.Vet at det blir jente på meg, men har de to settene i 2 forskjellige str. Aner jo lite om hvor stor hun er!!

Vogn ja...... Har vært så innmari heldig å få en nesten ny Hartan Skater vogn av ei venninde av meg.Kombivogn er det vel, både hardbag og sportsdel integrert. Eneste er fargen som jeg ikke er spes glad i.den er svart og mørkeblå, men klager slett ikke. (skal aldri se en gitt hest i kjeften har jeg lært!)

Men går selv å drømmer om en helt ny vogn som jeg selv har valgt meg ja.Det blir vel ei råd med det og etterhvert kjenner jeg meg selv rett...

Uansett jenter .. Lykke til videre med graviditet og fødsel.Snart er det VÅR tur til å bli kjent med miraklet i magen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teen skal visstnok styrke livmora de siste ukene av graviditeten og tida etter fødselen, samt hjelpe mot revning. - Så da er det verdt å prøve tenker jeg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...