Gå til innhold

Noen som har vært på blue star jasmine village, platanias-kreta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle meg litt om det? nærmeste strand, spisesteder i nærheten,osv? Drar dit med to barn, 1år og 5 år i august.Kommer vel til å bli varmt tenker jeg, men gleder meg!

Fortsetter under...

Skrevet

Hei, var der for noen år tilbake. Ikke for å ødelegge turen din, men vi ble skuffet! Hotellet er egentlig helt greit, men det var veldig trangt ved bassengområdet og innestengt, pluss at hotellet lå rett ved siden av hovedveien som vi også måtte krysse for å komme til stranden. Leste i vg her forleden at hotellet fikk "bunnkarakterer" og var det dårligste i testen. Det syns jeg var litt ufortjent, faktisk. Men ellers hadde vi en kjempeflott ferie der, platanias er en liten men koselig småby.

Skrevet

Hjelp er det sant. Ja ja..det går bra. Jeg vil gjerne vite hva jeg har å forholde meg til jeg, bra eller dårlig. Takk!! Dessuten er det ikke sikkert vi synes det samme. Men greit å ikke ha for store forhåpninger da :)..* sjekker vg...*

Skrevet

hmm nå så jeg på testen. Jeg ville vi skulle bruke saga jeg, men mannen hadde penga så han bestemte. Men vi betalte bare 12000 for en uke, to voksne og to barn. Og det er bamseklubb der, men bare i høysesong. Hadde de gjort litt mer for å finne billigere tur, og reist i høysesong og fått med seg bamseklubb, hadde det nok blitt høyere score.

Men hvordan var stranden?

Skrevet

Jeg husker det var flott strand, men var ofte store bølger der! Da var det godt å ha basseng på hotellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...