Gå til innhold

Cerazette-noen med erfaringer??

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke hatt mens på sikkert et halvt år, dette pga den teite cerazette... (minipiller) man kan miste mens helt står det i den derre veiledningen, og jammen gjorde ikke jeg det... Hihi...

Når man ikke har mens vil man ha den, og nå når den kommer kunne hun holdt seg vekke!!!!

Hvordan i all verden skal jeg vite om jeg er gravid eller ei?? Ta en hel haug med tester.....????? Eller??? Hehe...

Må le litt også, her sitter jeg uvitende og tror jeg er gravid også kommer den derre tanta kanskje imorra eller no....... hvem vet??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5725566-cerazette-noen-med-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gikk på de.

Fikk mensen normalt etter 3 mnd, mer vet ikke jeg, men jeg ska ihvertfall aldri gå på mer. Hadde bødninger i 5 uker i strekk å greier.

Og nå er jeg i 9 pp så tar vel litt tid når man har gått på de. ikke vet jeg

Dritt-piller! Har sikkert igjen forbruk for 10 måneder dersom noen vil ha de gratis,hvis ikke kaster jeg dem.

Brukte de et par måneder ifjor,2 mnd etter SA,for vi skulle ta oss et friår å reise,og bestemte å ta en pause i prøvinga. BIG mistake! Blødde også hele tida,fikk hodepine,ble kvalm og deprimert.. slutta selvsagt på cerazette og etter det har TR vært på bærtur. Hadde alltid 28-dagers syklus,men nå har den variert fra 32 til 42(passe stabil siste 4 mnd på 35-39)

Har EL hver syklus(slutta for 1 år siden med cerazette) men blir ikke gravid igjen. Tror ikke det skyldes pillene,men hvem vet.

Jeg brukte cerazette i ca 1 år etter at gutten min kom. Fikk ikke mensen ig ingen bivirkninger. Sluttet med pillen 1.mai i år. Fikk mens 8.juni og posetiv el test en stund etterpå. Sitter her nå med spire i magen og er ca 7 uker på vei. Ingen negative tanker om cerazette her.Skal begynne på dem igjen etter neste fødsel og krysser fingrene for at jeg også da slipper å få mensen igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...