Gå til innhold

Juni: jeg også! flirer deres baby?


huldra75

Anbefalte innlegg

hei, var her inne en gang, men rakk ikke å skrive noe før kaja skulle ha mer mat.kaja ble født 22.06 10.29)

 

magen sank, slimproppen gikk og veene kom, samtidig, alt på en gang!

 

så at mathias22.06.06(min kjære overtidschatter bebbisimagen) at han kom 22.06 han og, så morsomt. hadde overtidskontroll 23.06 så jeg ba disse barnepleierne på ahus om å avbestille den.så glad at jeg ikke ble satt i gang,

 

hun veide 3.410 da hun ble født, og veier nå 3680. hun gikk jo ned et parhundre gram først, så vi var jo så glade forrige uke da hun hadde gått opp "så mye" men helsesøster sa at hun manglet 6g per dag. så her er det amming hver 2 1/2 time, og hjelper ikke det skal jeg visst ligge til sengs et døgn og bare sove, amme og spise. herre gud. men jeg skjønner at jeg stresset første ukene, jeg gikk masse turer, gikk ned alle kg på en uke(15 kg) og hun fikk alt for sjelden mat, men nå håper jeg ihvertfall hun veier mer når vi skal på helsestasjon på torsdag.

 

det er såå morsomt, hun flirer og fiser samtidig. holder også på å le seg i hjel av våre grimaser. synger og lager grimaser til "m æ sa en liten grønn frosk en gang" hvis dere kjenner den, og den er knall sukssee!

 

beholder nicket mitt jeg, det er liksom meg det.

 

ha det så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!!! Theodor flirer han og! Det er kjempegøy!!! Ler og smiler masse av grimasene våre, og han har også begynt å "pludre" (snakke) endel. Utrolig søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du...

 

Koselig å se at du har hoppet over hit du også:)

 

Gulla våre bestemte seg for komme på samme dag også...hihi...morro:)

 

Jeg hadde jo også overtidskontroll 23. juni...men glemte helt å avbestille den jeg...!!:) jaja...

 

Mathias veide 4120 gram og var 53 cm lang...:) nå veier han 5400 gram!!! skikkelig god gutt:)

 

Ellers går det forholdsvis bra...en smule vanskelig å få han til å sove og han sliter no voldmt med magen...vil kun sovne i armene våre og våkner ofte fort igjen hvis jeg prøver å legge han fra meg...uff...men la inn et innlegg på skravle og der var det visst andre som hadde hatt det slik så jeg fikk noen gode råd...skal prøve de jeg...:) bare lille gull har det bra så gjør jeg hva som helst for det!!!:)

 

Vi går til en refleksolog...som fikser mage vondtene til Mathias...så vi er godt i gang med "behandlingen":) Han er blitt litt bedre allerede...:)

 

Jeg har ikke gått ned et eneste gram tror jeg...uff...DEN henge magen vettu...frykter jeg aldri kommer til å komme i nærheten av min "tidligere" mage...men men...sånn er vel det..!?!? lov å prøve:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...ja så var det den amme tåka da!!! glemte jo å "svare" på overskriften...:)

 

Mathias har stoore problemer med å få bæsja (og fisi) så han flirer IKKE når fiser...stakkar...han skriker til han blir blå og så kommer det en bitte liten prupp!!! uff..da kan dere tenke dere hvordan han sliter for å bæsje!!:(

 

men i sine gode perioder smiler han fra øre til øre og lager litt lyder (ler)...:) er såååå gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus flirer han også, smiler når vi snakker med han, han er så kjønn den lille gutten min...

 

Hilsen stolt mamma til 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, spesielt på stellebordet.

Da er hun helt i hundre.

Gurgler og "prater".

Etterligner grimasene våre.

Nå prøver jeg å få henne til å "klakke" med tungen.

Og å si mamma selvsagt.

Konkurranse om hva hun sier først her da; mamma eller pappa...

 

:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...