Gå til innhold

Desember: umulig å få henne til å sove for tiden...

Crazywoman

Anbefalte innlegg

...ligger bare å tuller seg i sengen.....

Tenker at så lenge hun ikke griner må jeg bare la henne holde på...

tips... erfaringer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det her også.... Blir til at jeg legger han i vår seng tilslutt etter lang tid med å prøve i sin egen seng!! Han ligger å tuller,sseg ned i fotenden, snur seg rundt..Ja i det hele tatt..Bare leker seg :)

Blir til at jeg legger meg med han i vår seng og da slokner han fort!! Er sikkert skikkelig dumt av meg å venne han på dette, men mamma vil ha litt kveld for seg selv :) Han sover veldig lite på dagen å,derfor blir det¨å gjøre sånn for å få gjort litt på kvelden og få slappe av litt..hehe...

Får håpe det blir bedre når denne varmen gir seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går litt i turning i senga her også, og nå som han funnet ut hvordan han reiser seg står han der inne og "roper"..

Men vi er inne med jevne mellomrom, og legger han ned, gir smokk og bamse. Litt forskjellig hvor lenge dette pågår, men tar han aldri opp.. legger han bare ned og går fra han igjen!

Nå skriker han sjelden, bare styrer, så vi lar han bare holde på ei stund vi iallefall.. tror det er lurt å være streng på at de ikke blir tatt opp jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det også fort litt tull i senga om kvelden, men det går sjeldent over 1/2 time og det synes jeg er greit.

Men i det siste har han våknet en gang ca ved de tider vi legger oss eller helst rett etter vi har sovnet.

Har slitt litt med å få han til å sove igjen. Gir smokk, koseteppe og vanligvis legge ham riktig i sengen igjen en hau med ganger. Det er vell varmen som gjør det tenker jeg for meg selv.

Eneste som har hjulpet her er at pappa står opp og fikser småtinga for ham. Hvis jeg kommer så kukter han vell melka og blir enda litt mer bajas, han faller mye fortere til ro når pappa står opp.

Så den jobben er nå pappas, men det har han ikke noe i mot :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...