3pårappen :) Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 I innkallelsen står det ; - Det er foretatt en medisinskfaglig vurdering av din helsetilstand ut fra de opplysningene henvisningen inneholder. Og lenger nede; - Dersom din helsetilstand skulle forbedre seg slik at du ikke lenger trenger undersøkels/behandling, eller at du har fått behandling et annet sted, ber vi om at du gir oss beskjed. Lenger nede igjen ; - Den medisinskfaglige vurderingen konkluderer med at du har rett til nødvendig helsehjelp. Står dette i alle inkallelsene, eller er det noe galt med meg???? Legen har jo ikke sagt noe om at det feiler meg noe.....!!!
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 hmm....så rart, det har jeg ikke hørt om før... det er innkallelse til rutine ultra? På min sto det bare at jeg hadde fått time til ultra den datoen jeg skulle, måtte huske på helsekortet....og var velkommen !! Sto ingenting om helsetilstand og sånt....da skulle vel legen sagt ifra...alle mine prøver er helt fine =0) Har du fått svar på alle blodprøver og sånt eller?
LisaColli Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 hmm, har ikke fått inkallelse selv enda, så jeg dytter den opp litt:) greit å vite:)
3pårappen :) Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2006 Det er rutine ul ja. Syns jeg husker fra sist, to år siden, at det ikke sto slik da. At det bare sto dato for time og slikt. Men har jo ikke fått beskjed om at det er noe galt på prøvene mine eller noe heller.... Blir nesten litt skremt her :/ Må nok ringe legen å høre i morgen... Takk for svar
3pårappen :) Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Skrevet 25. juli 2006 Fikk svar på skravlesiden, var visst helt normalt
Bjørnen Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Det stod det i det brevet jeg fikk også. Tror det er et rutinebrev som sendes til alle som skal på kontroll av en eller annen grunn; og de som ikke er gravide er jo antagelig syke.
selfangerkjerringa Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Det sto sånt i mitt også. Jeg skumleste bare, dobbeltsjekka datoen for UL og glemte hele greia
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå