Kaja_2013? Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvem anbefaler dere å gå til? Jeg tenkte å ta en UL når jeg er kommet til uke 12. Men hvem bør jeg jeg velge? Er jo så mye å velge i, derfor vil jeg gjerne høre negative/positive erfaringer.. Og bør jeg velge 3D eller ser man bra nok på 2D? Evt. er det bare på majorstua klinikken de tilbyr 3D? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Majorstuaklinikken anbefales visst ikke (les innlegg på fosvervannsdiagnose). Har hørt at Oslo City har bra 3D UL. Skal selv vente på vanlig innkalling fra Ullevål, men om jeg skal ta 3D så går jeg til Oslo City. Lykke til :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2 tette og ei badehette Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei Majorstuaklinikken er helt flott syntes jeg. Var der med forrigemann. De var veldig nøye og alt de gikk gjennom og frtalte om gutten vår ga oss trygghet og vi fikk se han såå levende og ansiktstrekk og alt. Vi fikk en flott of frisk gutt, og som Majorstuaklinikken sa til oss kom vi til å få en stoor baby. 4,7kg hvis han kom til termin, og jeg fikk han to uker over termin og han veide 4,9kg. Så de var veldig presise:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken yaya Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei hei er for tidlig å ta 3D Ul i uke 12. anbefales mellom uke 24 og32 tror jeg det er ikke noe særlig vits før i hvertfall, sier det ikke blir noe bra. Jeg har vært på 3D på majorstua vil aldri anbefale noen å gå dit på 3D UL. Bare en lege som gjør det der oppe og han var ikke noe særlig for å si det pent. Har hørt at legene på 2D ul er ok der oppe. Hvis ikke må du prøve på oslo city og balder klinikken om 2D UL. Fryktelig dyrt på majorstu på 3D. Dobbelt så dyrt som på balder klinikken og i tønsberg ( disse som også har 3D UL i nærheten av Oslo hvis du har tenkt deg på det etter hvert). Vet ikke helt hva prisen på 2D er.... Håper dette hjalp deg noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaja_2013? Skrevet 27. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 27. juli 2006 Tusen takk for nyttig informasjon! Etter å ha undersøkt litt nærmere er det ikke noe særlig gunstig å ta 3D så tidlig,nei.. Når det gjelder 3D på Oslo City ringte jeg dit i går, da fikk jeg beskjed om at de ikke hadde det lengere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå