Gå til innhold

når forteller dere det??

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er i uke 12 nå å ennå ingen som vet det, har litt lyst å fortelle det til ei vennine, men vet ikke helt. kanskje vi forteller det til familien til helga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er i 6./7. uke fortalt det kun til storesøster.. men angrer på at jeg ikke klarte å holde det tett.. vil fortelle det til de blivende besteforeldre snart... men må bare prøve å holde det hemmelig litt til.. ;) har tenkt at jeg skal fortelle alle det etter 12.uke... om jeg er så heldig å komme helt dit.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang fortalte jeg det FØR IKM, hehe=) *mimre, mimre*

Denne gang er det ingen som reagerer på at jeg ikke tar meg en fest siden frøken Dings bare er 8 mnd, så vi skal prøve å vente til magen begynner å vise før vi sier noe!

Meeen, klarer vi det da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte fortelle det,da jeg ble sykemeldt pga kraftig kvalme hele døgnet.

Har og fått stor mage(uke 10) lurer på om det ikke er 2 der inne siden magen er så stor,noenandre som kjenner seg igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa det med en gang til ei venninne... Så i løpet av få dager til alle de kommende beste- og oldeforeldre... Og min samboers søster. Dette var ca uke 6. Kunne bare ikke vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å holde tett til uke 12, da er jo den største faren for spontan abort over. Til nå er det kunn jeg og min kjære som vet noe!

Men er ikke kommet lenger en 4+2 da.

Hadde jeg vært deg ville jeg fortalt det nå! Er imponert over at du har klart å holdt deg så lenge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...