jente76 Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Har hørt fra flere hold at gravide som har 2-3 uker igjen til termin ikke skal bade i havet. Stemmer dette? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 tror det heller er etter slimproppen eller vanne har gått.. ialle fall vanne.. ikke alle som merker slimproppen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brava Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Nei, det stemmer ikke. Tidligere skulle man ikke bade 1 mnd før termin men nå er det ikke noen restriksjoner på dette. Jordmoren min sa at jeg bare kunne bade i havet, men at jeg jo ikke trengte å legge ut på de store svømmeturene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente76 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for svar. Det var det jeg trodde også, men ble så usikker. Er på stranda hver dag og må bade i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente76 Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for svar "venter prins 2/8". Nå skal jeg bade med god samvittighet.Fortsatt god sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå