Gjest -lilly- Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hei! Leste i et innlegg at du har gått 2 uker med 5 cm åpning. Går du med maserier? Selv hadde jeg 5 cm åpning i 8 dager før jeg fødte. Hadde rier som stoppet opp hver gang vi kom på føden (ble sendt hjem 2 ganger). Tilslutt gikk legen med på å ta vannet. Da hadde jeg ingen rier, men likevel hadde det åpnet seg til 7-8cm. Håper virkelig det snart er din tur. Og hvis du har det slik jeg hadde det så vet jeg at det er veldig slitsomt. Har du snakket med dem på føden?
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Høres jo helt ekstremt ut å gå med 5cm i 8 dager...tror jeg hadde klikket da...førstegangs fødsel da eller?
Gjest -lilly- Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Andregangs fødsel..... det var visst veldig vanlig at de sendte hjem andre- og tredjegansfødende. Da riene ofte stoppet opp da de kom på føden. Skikkelig irriterende ja....hehe:o)
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 var på føden i dag,trodde fødselen var i gang,har hatt vonde kynnere i 2 døgn .kremt kremt 3 gangs fødene og husker ikke hvordan det føltes med de andre.1 cm åpning......så flaut..
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Har maserier hele dagen, hatt det i flere uker nå. Verst om natta, og når jeg skal ligge, så sliter skikkelig med å få hvile. Dette er andre barnet, hadde ikke noe sånt med forrige. Har vært flere ganger på føden og prata med de på tlf, de nekter å gjøre noe før jeg er 15 dager på overtid. Så er pent nødt til å vente, er så sliten og lei nå! Visste ikke at man fikk lov å gå så lenge med åpning, skikkelig irriterende nå.
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 25. juli 2006 #6 Skrevet 25. juli 2006 Så teit,er vel ikke bra med en utslitt mor heller,de må se litt ijennom fingrene hos deg synes nå jeg.
Gjest -lilly- Skrevet 25. juli 2006 #7 Skrevet 25. juli 2006 Synes også at de kan se litt mellom fingrene på akuratt det. Det er jo ikke bra at du går rundt og er kjempe sliten. Hos meg tok de jo vannet selv om jeg ikke var "i fødsel", og jeg hadde 2.5 uke igjen til termin........merkelig.....
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 25. juli 2006 #8 Skrevet 25. juli 2006 kjør på det psykiske hos legen din i morgen.Si at du kke orker mer.
ønskerliten fødte 03.08 Skrevet 25. juli 2006 #10 Skrevet 25. juli 2006 uff...skulle ønske jeg hadde overnaturlige krefter og kunne hjelpe dere alle i gang.Føler med dere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå