vips-77 Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Holder på å bli sprø, har ingenting å finne på, samboeren min jobber så jeg kan ikke plage han og jeg er så slilten at jeg ikke orker å gå ut, men er lei av tv'n...... Hva skal jeg finne på ?
popkind Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Hei, fikk ikke svart deg idag, da. Men skulle kjedsomheten ta deg i morgen også, hva med en tur på strand eller badested.???? Er så deilig å kjøle ned kroppen nå i denne varmen!! Det må jeg, ellers renner jeg bort, og beina sprekker snart, de er så hovne! klem
AMINE Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Jeg har funnet en midlertidig hobby, for å få sagene til å gå.. Jeg har bestemt meg for å lage et familietre til mine barn, og holder på å samle inn gamle bilder av besteforeldre, oldeforeldre og tippoldeforeldre, og så langt jeg kan finne. Så limer jeg dem inn i album, og skriver litt om hvem de er og lignende.. Når man begynner er det helt utrolig morsomt, og det tar faktisk en del tid... Sikkert moro for ungene å ha når de blir større også tenker jeg.. :-)
AMINE Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 For å få DAGENE til å gå selvfølgelig.. (Begynner ammetåka alt nå:-)?)Hihi
vips-77 Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 26. juli 2006 Nei, det var jo ingen som svarte meg i går, så da det var rett før jeg hadde kjeda meg i hjel så kom samboeren min hjem fra jobb og redda meg. Ikke det at det var så fryktelig spennende men han holdt da liv i meg!!! Nå er jeg på jobb og sitter bare og surrer egentlig.. I dag tror jeg at jeg skal greie meg, men problemet er at jeg orker ikke varmen i det hele tatt så jeg må stort sett holde meg innendørs foran en vifte. Kjempegøy!!! Må nok finne på en hobby ja......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå