Marion skal få søsken! :) Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hvordan går det? Testet deg enda? Håper vi ses på 1.trimester snart.
Elise29 Skrevet 26. juli 2006 #2 Skrevet 26. juli 2006 Hey! Har ikke vært her på noen dager. Testet negativt på lørdag -som forventet :-( Hadde jo ikke symptomer og fant heller ikke el. Har ennå ikke sett noe til tr, men den er uansett ikke helt stabil. Tror ikke det har klaffet denne mnd og det var kjipt, men vi får bare prøve igjen Skal snart til syden og håper jeg får mensen før vi reiser. Da skal vi bare ta det som det kommer, uten temping og el-testing etc. Går det fint med deg da? Håper snart jeg kommer etter :-))
Marion skal få søsken! :) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2006 Æsj, det var dumt. jeg håpet du var en av de som ikke kjenner NOEN ting jeg, men men.. bedre lykke neste gang ;0) Får håpe tanta kommer snart så du får satt igang med beby-making igjen ;0) Hehe.. Ellers går det fint med meg. Er selvfølgelig kjempebekymret og spent. Jeg håper jeg ikke mister spira mi. Jeg har jo aldri vært gravid før heller, så jeg aner ikke om jeg har lett for å miste, men jeg prøver å tenke positivt og at det skal gå bra. Ringt gyn og lege i dag. Gyn hadde ferie til 7. august!! Sukk... typisk Og legen min og, men jeg skulle møte en annen lege neste onsdag, så jeg får vite litt mer hva som vil skje.. også håper jeg kan få ultralyd så fort som mulig. Vil se et hjerte banke normalt der inne. Det begynner vl å slå denne uka tror jeg. (5+3 uker) Også sliter jeg med å ikke fortelle noe til familien min da.. sukk. Er jo helt sprekkeferdig ..hehe. Spør de, kommer jeg nok til å si det.. men ikke før de nevner det.. men det blir vanskelig og holde tett... sukk Hadde vært greit å se om hjertet banket først i det minste. Leste at den mest kritiske dagen i spira sitt fosterliv, var den 24. juli. Håper h*n overlevde den dagen. Uff.. bekymret ja.. Ellers kroppslig føler jeg at brystene er TUNGE og såre også har jeg hatt mensensmerter i minst 2 uker nå.. noen mensenkramper nesten også.. håper det er normalt :0/ Vondt i hodet og trøtt er jeg.. uff.. passer dårlig med oppussing av kjøkken da jah.. hehe , men nå begynner det å bli fint :0) Ble langt dette.. hehe Håper inderlig at vi snart ses på 1. trimester!! ;0)
Elise29 Skrevet 27. juli 2006 #4 Skrevet 27. juli 2006 Det går nok fint skal du se :-) Skjønner godt at det er vanskelig å holde det hemmelig. Tror nok at jeg hadde hatt store problemer med det iallefall ;-)) Har sagt til søsteren min at vi skal prøve til høsten, men har ikke sagt at vi allerede er igang med prøvingen... Tror hun har sine mistanker uansett *ss* Det er utrolig hvor tidlig hjertet begynner å slå egentlig. Klarer ikke helt å forestille meg det. Du er heldig som har spiren "i boks". Kunne ønske det hadde klaffet for meg også....men men. Fremdeles ingen tegn til at mensen har tenkt å dukke opp, så jeg må vel bare smøre meg med tålmodighet. Tror jeg skal ringe til gyn. neste uke og høre hva jeg skal gjøre dersom den ikke kommer snart. Kan jo ikke gå igang med neste pp før jeg har fått den :-(( Nå får jeg finne frem støvsugeren og få gjort noe fornuftig tenker jeg. Ser ikke ut her!! To katter som røyter og leker i blomsterpottene, så det ligger jord strødd ut over alt. Grrr.... Men de er jo så søte :-)) Ha en fin dag og en super helg!! Vi skal en tur til Oslo denne helgen og neste helg reiser vi til Kreta! JIPPI!!! Hej då!
soline Skrevet 28. juli 2006 #5 Skrevet 28. juli 2006 Soline her. Vi skulle jo holde kontakten da.. men så er det jo ferietider. Tanta kom til meg den 19. juli så da klaffa i alle fall ikke 1. pergokuren. Det var vel i grunn som forventet. Så da går jeg på maling/oppussing med krum hals når vi snart overtar huset vi har kjøpt. Jeg var litt skeptisk til å begynne med sånt dersom jeg hadde vært ny-gravid. Vet ikke helt om malingsgasser er det lureste for en liten spire. Nå kan jeg i alle fall gjøre det med god samvittighet. Fint å ha både annet å tenke og gjøre på:-) Ha en fin ferie da, så lykkes det nok for oss begge en dag skal du se!
Elise29 Skrevet 30. juli 2006 #6 Skrevet 30. juli 2006 Uff og æsj så kjedelig da. Vi får håpe på at det klaffer neste gang. Skal du ha pergofri mnd nå? Jeg har enda ikke fått mensen, men tror uansett jeg skal vente med å ta provera til jeg har vært på ferie :-) Hadde ikke sett for meg at det skulle være så vanskelig å bli gravid....huff. Lykke til med oppussingen og prøvingen :-)
Marion skal få søsken! :) Skrevet 2. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2006 Hei! Hvordan går det? Hvordan hadde du det i hovedstaden i helga da? Håper du kosa deg masse. Ikke mensen enda? Hmm.. så rart. Du hadde en sa for ikke lenge siden ikke sant? Kanskje det er derfor det blitt litt fu**a opp? Får håpe tanta kommer etter ferien da. Så det blir noe babymaking igjen snart.. kan jo hende du har eggløsning nå og da?? uff.. ikke lett nei. Ellers har jeg pusset opp kjøkken og sovet i det siste jeg. Er så trøtt og sliten.. sukk.. Stakkars mannan min. Nå begynner kjeøkkenet å bli feridg gudselov, så vi kan slappe av med god samvittighet :0) Ellers var jeg hos legen idag. Fikk termin 28. mars ;0) Er 6+2 uker gravid. Jeg skulle få ultralydtime tidlig pga pcos`n. Glad og spent for det ja. Håper bare alt er bra der inne :0) Alt annet var som det skulle. Tok noen blodprøver som jeg får svar på om 2 uker el no. Nei, nå må jeg på jobb. Uff.. gruer meg til å fortelle de at eg er gravid. Begynte jo der 1 uke før jeg fant ut at jeg ble gravid.. hehe Bra timet ja...hehe Ha en fin dag og lykke til!!!! ********************************************************************************* Klem Lykke til og masse bebystøv ************************
Elise29 Skrevet 2. august 2006 #8 Skrevet 2. august 2006 Så kjekt! Hvor tidlig får du ultralyd da? Blir vel fint å få se at nurket har det bra der inne :-)) Her er det fremdeles ingen mens. Var hos legen på mandag og fikk Reductil, så da skal jeg faktisk ikke prøve å bli gravid på en mnd. Har lyst å prøve å gå ned noen kilo før jeg blir gravid. Har stått stille i flere mnd nå, så jeg tenkte jeg skulle se om reductilen kunne få litt fart på sakene Men man skal ikke bli gravid når man bruker det, så da må jeg vente en mnd før jeg prøver igjen. Skal bare bruke reductil i en mnd i første omgang. Var kjekt med en tur til Oslo ja. Ble faktisk ikke værende så mye i selve Oslo. Reiste på harryhandel til Sverige på lørdagen og så var vi en tur på Ingjerdstranda når vi kom tilbake. Ellers så var vi hos vennene våre og grillet etc. Du får slappe av og kose deg videre. Det blir vel en del soving ja. Jeg husker hvor trøtt jeg var da jeg var gravid for 10 år siden (SA da også i uke 8). Sov nesten hele tiden....hehe. Du er ikke kvalm da? Du er nå heldig hvis du slipper det :-)) Kos deg iallefall! Nå skal vi grille igjen...nam nam klems
Marion skal få søsken! :) Skrevet 3. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2006 Det hørtes koselig ut ja Også blir det Kreta på deg til helga og vel? Helldiggrisen Nei, er ikke kvlam.. vel.. kan kjenne det litt innimellom,men absolutt ikke plagsomt og er UTROLIG glad for det!!! Værste jeg vet er å spy! Men trøtt ja.. uff.. Skulle hatt en uke med bare soveferie tror jeg.. hehe Vet ikke når jeg får ultralyd, men han sendte rekvisisjonen igår.. så jeg håper det blir SNART :0) Reductil funket for meg i 3 mnd.. også ga det seg. Jeg klarte å gå ned 9 kg på det og så var det stopp... nå har jeg gått noen kg opp igjen, men er fortsatt under det jeg var. Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå