Gå til innhold

Sigbeth FØDEKLAR 3/8-06

trine_og_mathias+knøtte

Anbefalte innlegg

så du e her enda.. vi har jo termin samme dag!

kjenne du nå eller føle nå kommer til å skje snart?

ingenting her.. ikke kynner, ikke slimpropp ingenting.. bare hot hot hot.. kan nesten ikke gå på kjøkkene å hente vann uten å bli svett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at det ikke skjer ennå.....!

kan få en og annen kynner (men ikke vonde eller kraftige) og av og til en mensmurring eller to. Men ingen slimpropp. Krabaten kan bli veldig aktiv og da kjennes det ut som om han prøver å presse seg lenger ned. Så det er jo et godt tegn! har oså fått litt hevelse i fingre og føtter nå i varmen, det har jeg jo vært forskånet fra til nå!Men som sagt, ser helst at han ikke kommer før hetebølgen har lagt seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næi det kan kanskje være en fordel å ha di ut når det er litt kjøligere..

kan bli varmt me en baby å ta hond om nu. legen min sa at di her hetetokten ikke gir seg me en gang heller så kunne være veldi varm i noen uker etter fødselen å .. puh..

takk å pris for vife

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, fødeavdelingen på ahus ligger i 12 (øverste) etasje, og de slår av air conditionen kl 17 tror jeg! Jeg har bestilt regn til min fødsel!

Dessuten har vi det veldig varmt i leiligheten, spesielt på soverommet. Er redd babyen skal bli overopphetet. jeg tenker at nå har jeg båret dette barnet gjennom både vinterkulde og sommerhete! Bedre beskyttet kan det ikke bli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slår av air c.. wow.. kan forestille mæ det kan bli varmt da!

sku ønske æ ikke fløtta fra finnmark nu.. hihi di har regn å kjøli.. *ønske ønske*

vi har vifta på soveromme å det hjelpe godt. ellers hadde det vært kvælanes. vi har sola som står rett på vinde i stua å soveromme da, fra i 2 tia, til sola går ned.. så veldig varmt her.. så nu det va 28 g i skyggen å inne.. blæh..

like sommern. men like å bade å kjøle ned der.. men ikke nu ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi ser på værkartet her også, mannen min er nemlig fra finnmark! men tror heller jeg vil ha det varmt enn bare 9 grader!

Vifte har vi i stua, hvor vi har kveldssol. Soverommet ligger på motsatt kant, dvs morgensol, men det avkjøles ikke til kvelden likevel. har snakket om å kanskje kjøpe et air condition apparat til å ha på soverommet hvis det trengs!

Rart å tenke på at hvis jeg ikke hadde vært gravid hadde jeg ligget og steikt meg hver dag - er nesten skremt over hvor mye jeg har vært inne denne sommeren! men slik blir det jo når det ser ut som man har slukt en badeball....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...