struttemagen Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Noen som vet hvordan denne ser ut? Hvor stor er den? Hva slags form og farge har den? Jeg lurer på om det var den som kom nå... Er i uke 40 så det vil jo være naturlig at ting er på gang. Hvor lang tid tar det fra "proppen" har løsnet til fødselen settes igang? Håper noen kan svare meg, som er førstegangsfødene og usikker på tegnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 slimproppen ser vel ut som det høres ut. masse slim å kan være litt blod i å masse slim å .. ja har ikke sett nå til den sjøl men et veldi diskutert emne her!! :-) vet ikke kor langt ti det kan ta men har lest flere forskjellige som har født dagen etter , etter noen timer, noen dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigbeth Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Jippi, jeg har også begynt på uke 40 nå! Men med denne hetebølgen som er på østlandet nå, trenger ikke babyen komme ennå. Det kan bli litt kjøligere først! Tror ikke min slimpropp har gått ennå, det skal være masse slim med litt blod inni. Hele proppen kan gå med en gang, eller det kan komme litt og litt. Hvor lenge det går fra den kommer ut og til fødselen setter i gang er visst svært individuelt. Hos noen timer, hos andre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Min var ca 1*1 cm og helt klar. Minnet litt om gelatin eller en glassmanet. Kan også være litt blod i den. Fra proppen løsner til fødselen er i gang kan det ta fra noen timer til flere uker, så lykke til!! ;-) Min løsnet på torsdag - hadde termin lørdag... fortsatt ingen ting som har skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 første gangen gikk den ikke i det hele tatt før jeg var i fødsel. sist gikk den 3 uker før jeg fødte. denne gangen har jeg ikke sett snurten av den, har termin i mårra. lang og seigt slim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 på førstegangsfødende kan det ta 2-3 uker, hos andregangsfødende litt raskere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå