Gå til innhold

Sjekka terminkalkulatoren

Anbefalte innlegg

på babyverden, sto at jeg er 1 uke og 1 dag på vei :-) Gravid inntil det motsatte er bevist ja... så sto det at unnfangelsen vil finne sted 31.juli og termin dato vil bli 25.april 2007...det er en vakker dato, vil ha den!!! Hjertet vil begynne å slå 25 august og embryoet vil bevege seg 18 september...

Håper håper!!! Du er så ønsket lille spire!!!!

25.04.2007.... høres ikke det ut som mine tall vel? Ikke lenge til mandag nå. Tenk om en uke er jeg kansje gravid!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5724905-sjekka-terminkalkulatoren/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette sto det om uke 1:

I løpet av denne uken begynner den fruktbare perioden. Unnfangelse kan ikke skje før eggløsningen har funnet sted, men sædceller kan vente på egget i egglederen i flere dager, så sjansene er gode for å bli gravid om dere har samleie mot slutten av denne uken. Nå gjør kroppen seg klar til eggløsning

Annonse

Stilig!! Kansje vi kommer på føden sammen :-) Og så kan vi gå på svangerskapskurs sammen, ha terminklubb på bim sammen, gå på treff sammen...min nye bestevenninne du :-)

drømme drømme da... men har vi virkelig troen?

Annonse

Ååh, håper så inderlig på dine vegne, kirsty!! Det er virkelig din tur nå!! Du får være generøs med pre-seed'en mot slutten av uka, så skal jeg krysse alt av fingre og tær for deg!!

Hos meg skal visst hjertet begynne å slå i morgen, det er litt rart å tenke på :o)

klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...