Desembernisse Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Har gått 4 dager over ikm. Har tatt 4 graviditetstester som alle kommer opp med en lys, lys strek etter ett halvt minutt. Streken er rosa og ikke grå. Tror dere det kan bety at jeg er gravid???? Håper jo selvfølgelig at jeg har en aprilspøk i magen, men jeg tørr liksom ikke å juble helt enne!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Kanskje jeg skal hviske et gratulerer da... Ta en ny test om noen dager, da er den nok sterkere skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Hva slags test har du brukt? Og hva står det i pakkningsvedlegget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desembernisse Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Har brukt to QR, en fra billigtesten og en klart svar. Er kanskje litt rart om alle sammen skulle bli slik tstrek på? Har jo testet før og ikke vært gravid - da kommer det jo ikke opp noen strek i det hele tatt...... Håper, håper, håper:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Aimee- Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Ta en cb, de har jeg hvertfall gode erfaringer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 Da kan vi nok si gratulerer! For hjemmetestene skal være svært så sikre! Med min første så var streken så lite synlig at jeg så vidt kunne skimte den, men tok test etter et par dager og da ble den klarere:) Bruk morgen urin, den har stått mer enn 4 timer i blæra, og den egner seg da best:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Desembernisse Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, får ta en test til i morgen tidlig! Så får vi håpe at streken blir masse, masse farge på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå