Gå til innhold

November: Hvordan er formen deres nå, jenter?


msbu

Anbefalte innlegg

Selv skal jeg ikke klage. Har halbrann flere ganger pr uke, spesielt på kveldstid, men det er ikke så veldig plagsomt ennå. Blir det for ille, tar jeg meg et glass melk, og borte er halsbrannen..

 

Har i løpet av ferien kjent en svak sviende følelse i bekkenet, både over symfysen og litt ut på siden, inne i "skinka". Denne følelsen minner mye om bekkeløsnings- symptomene fra tidligere svangerskap, men jeg har ikke egentlig smerter ennå. Denne følelsen kommer stadig oftere, både når jeg sitter eller er oppe og går, er på toalettet eller løfter noe tungt. Er 22 + 0 i dag, nærmer meg tidspunkt for debut for bekkenløsning i tidligere svangerskap, men begge gangene før har jeg framprovosert det selv, med ufornuftig fysiske utskjeielser.

Skal på jobb for første gang etter ferien nå i natt. Er spent på hvordan det vil virke inn på bekkenet (tidvis tungt arbeid, med forflytninger og tunge tak, + mye gåing i lange korridorer). Tror imidlertid det skal gå bra, for har jeg har ikke hatt spesielle problemer med å jobbe til tross for BL i tidligere svangerskap.

 

Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bortsett fra tristhet, som nå ser ut til å nesten gått over, har jeg hatt svært lite plager i grunn. Har hatt litt vondt bak i skinka og nedover ene foten, og virker som det låser seg innimellom, men så lenge jeg er forsiktig ser det iallefall ikke ut til å bli verre! :)

Er ute og går turer hver dag omtrent, helst i litt ulendt terreng og kjenner at det hjelper å få bevegd seg litt, selv om det er litt vondt og er sliten etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev for noen timer siden at jeg stort sett var i fin form. Da jeg skulle dra på jobb i kveld, kjente jeg imidlertid en svak smerte i korsryggen. Etter 2 timer på jobb har smertene økt på slik at hvert skritt faktisk gjør vondt. Ser mørkt på de 8 resterende timene + hele vakten i morgen natt hvis det fortsetter å øke på.

 

Håper ryggsmertene bare er forbigående. Kan ikke se noen god logisk grunn til at jeg skulle få vondt i ryggen nå. Har ikke gjort noe spesielt, som jeg vet. Har jobbet på sykehjem i 11 år uten noen gang å ha hatt ryggvondt, så hvorfor nå??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er fin. jeg går mye på do. Noe som gå r litt utover hvor godt jeg sover om natten. Som igjen påvirker dagen. Er jeg trøtt, yter jeg mindre. Og med 4 barn + ett dagbarn kan jeg ikke akkurat bare legge meg nedpå. Det ender med at jeg blir veldig sliten utover dagen.

 

Har også fått endel vann i kroppen. Fingrene sovner og blir held dvaske når jeg sminker meg og når jeg triller vogn. Kan også merke at det noen ganger stikker i bekkenet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente det godt i bekkenet da jeg var på jobb 2 netter forrige uke + første par dager hjemme etterpå. Våknet på natten hver gang jeg skulle snu meg etc pga ubehag. Det har gått seg til etterhvert, etter noen dager med fri. Er på jobb igjen i natt. Er spent på hvordan natten blir. Skal jobbe 3 netter til helgen, og vet ikke hvorvidt jeg skal gjennomføre alle 3 dersom bekkenet begynner å krangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overanstreng deg da, husk at det er bedre å ta det med ro _før_ du får for ille vondt! :)

God vakt i natt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...