Tre jenter søte små Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hei! Jeg bare funderer på en ting. Forrige fødsel startet ved at vannet gikk om natten. Den kom strømmende akkurat da jeg reiste meg opp for¨å gå på do. Er dette tilfeldig eller har tyngdekraften noe å si? Hva tror dere? Noen der vannet har kommet i liggende stilling?
Felgen :) Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 tror kanskje tyngdekraften har noe å si ja. mitt vann kom når jeg lå, men det var fordi JM tok det:)
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Hører at flere opplever at vannet går i det de reiser seg, så det kan jo være tilfellet at tyngdekraften påvirker. Er alltid litt spent når jeg reiser meg fra sengen om natten... Håper at vannet skal gå!
Frøkenfri me 4 troll :o) Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 hei!vannet gikk hos meg mens jag lå å sov,skulle bare snu meg så fossa det ut!måtte da bli liggende til jeg kom på sykehus,tilfelle navlestrengen skulle komme i klem.
Uwimana Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 blir helt skremt av dette dere forteller jeg:( hjeeeelpes meg.......
Smånetta 14.mai Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 *Knis* Hva hvis man er i loopen eller noe, da... Hihi. Ville vannet gå når man er på toppen av en loop eller på vei ned? Unnskyld. Litt trøtt på morrakvisten.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #7 Skrevet 26. juli 2006 Min JM fortalte at babyens hode ikke var festet (ennå), og dermed vil evt. vannavgang nå kunne bli ganske kraftig. Dette fordi hodet fungerer som en propp. "Proppen" vil i mitt tilfelle kunne bruke litt tid på å gli ned og tette til. -Og dette kan skje hvorsomhelst, spurte jeg bekymret. Svaret var imidlertid at de aller, aller fleste vannavganger skjer i forbindelse med do-turer, eller/og mens man ligger i senga. Praktisk - så lenge man har beskyttelse på madrassen...
zitapus Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Kan godt være at tyngdekraften spiller litt inn. Men hver gang når man reiser seg opp eller snur på seg så spenner en magemusklene litt og da blir det økt trykk. Det er sikkert like mye grunnen til at vannet går når man reiser seg opp. Hos min venninne gikk vannet når hun nøs, det blir vel litt det samme der. Tenk dere en ballong med vann i. Det spiller vel ikke så stor rolle om den "ligger" eller "står" når det kommer hull på den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå