Gjest Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 er det noen fra tonsen årvoll bjerke linderud osv som er sånn ca i mars april å snart mai barn.. eller har de i magen heter det.. for det har jeg... en 1 april snarr.... å jeg er fra tonsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Litt lenger oppi dalen jeg da :-) Grorud, like ved grorudsenteret. Termin i mars måned (regner jeg med) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 hei hei... tenkte at vi kunne få med litt jenter å henge seg på en kaffe eller vann flaske nå etter sommeren jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, det hadde vært koselig! Diskutert litt og bytta erfaringer :-) Hvor gammel er du? Jeg er 30, og førstegangs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enliiitentil? Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg bor på ellingsrud, litt på andre sida, men endog øst:-) Er 24 år, er 5+6 ...om 1 times tid;-) 1.gangs her og...er gjerne med på en vannflaske når det skal være:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Hei! Jeg bor på Trosterud, er det nære nok til å henge seg på? :-) Er 33 år og førstegangsfødende, 9 + 2 i dag. Har ingen i umiddelbar nærhet som kan noe særlig om dette (er utrolig nok den første gravide i vennegjengen), hadde vært hyggelig å ha noen rundt seg som faktisk er interessert i bleieprat ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå