Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Heisann Kanskje et dumt spørsmål men: Dere som har hatt innvendig UL, var barnefaren med dere da? Eller er det bare vanlig at han er med på utvendig UL? Hvordan er det med legebesøkene og evt. jordmorbesøkene? Er det vanlig at han er med dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har hatt to innvendig UL og begge gangene var sambo med. UL er nå UL om den er utvendig eller innvendig, like gøy å se den lille uansett. Så ta han med du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Det tror jeg du kan bestemme selv:) Jeg skal ha med min til fredag i alle fall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg hadde invendig UL igår og hadde samboern med! gøy! han gliste fra øre til øre når han så hjertet som slo!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Ja, tenkte at han sikkert synes det hadde vært stas. Så da tror jeg at jeg skal la han bli med om han har lyst. Gleder meg, men tør ikke helt enda, tenker jeg venter minst en uke til. Må jo bestille time også så da kan det sikkert ta et par uker tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå