detvarengutt! Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 må han ta sine 6 uker sammenhengende? TK har satt opp meg med 4 uker ferie juli 2007, og så 1 uke med permisjon ( første uka i aug), før jeg begynner på jobb igjen. Kan da pappa´n ta 4 uker perm mens jeg har ferie ( i juli altså) og så ta sine siste 2 uker i uke 2 og 3 i aug? Så slipper jeg liksom gjøre om på ting. Fikk tlf fra TK, fordi perm.tiden ble jo endret med 1 uke fra 1 juli i år, etter at jeg hadde sendt inn papirene, og så fikk jeg et brev hvor de hadde satt opp permisjonen som beskrevet ovenfor. Vi kan vel uansett ikke være hjemme samtidig kan vi, bortsett fra når jeg har ferie...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til en skatt Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Han trenger ikke ta sine 6 uker sammenhengende, det kan dere fritt velge og forandre på undreveis. Husk å gi beskjed til trygdekontoret om endringer slik at de stopper dine fødselspenger, så får mannen din utbetalt sine. Du kan velge om du tar ut ferie når mannen din har pappa perm eller du kan ta ulønnet permisjon, alt ettersom hva som passer best for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingo Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg vet ikke så veldig mye om reglene, men han mpå hvertfall ikke ta all permisjonen sammenhengende!!! Min mann tar bare 3 av de 6 ukene sammenhengende, resten tar han fri fredager tilalt er brukt opp. Dette bestemmer han da selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
detvarengutt! Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2006 det var det jeg trodde ja. Så da passer det at han tar 4 uker mens jeg tar mine 4 ferieuker, for det går jo bra. Så tar han, iallefall på papiret, sine siste uker etter at jeg har begynt på jobb igjen. Han driver for seg selv, så han kan regulere litt selv, men gidder ikke skrive om papirene igjen:) Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til en skatt Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 ja, det kan han! Mye å sette seg inn i, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå