Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Hei.. I kveld har e konstant hatt følelsen av at jeg har tisset i buksa. Klarer ikke å holde tilbake. Er usikker om det bare er tiss eller utflod. Er det noe jeg kan gjøre for å knipe igjen. Er i uke 37 så ikke lenge igjen, det er vel ikke mulig at jeg lekker fostervann, det skal vel komme mye og ikke litt og litt? Hilsen usikker 1 gangs
Sessa ruger igjen... Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Ta på deg et innlegg eller et bind og ring føden. Dersom babyen har festet seg kommer det gjerne litt og litt fostervann og ikke alt på en gang. Babyen "propper" bekkenet. På føden vil de teste om det er fostervann eller utflod, men de gjør det ved å teste bindet/innlegget. Dersom du føler at du tisser på deg hele tiden er det godt mulig du lekker. Dersom du faktisk lekker vil de antagelig sette deg i gang innen tre dager. Du er jo faktisk så pass langt på vei at det ikke er noen krise å føde.
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Skrevet 26. juli 2006 Fikk beskjed om å se ann situasjonen. Ettersom at det ikke kom så mye i gangen. Jeg hadde mye fostervann på forrige kontroll så det skulle ikke være noen fare.. Har en følelse av at jeg har mensen, har ingen kontroll. Noen tips til hva jeg kan gjøre annet enn å bruke truseinnlegg, og håpe på at det går over?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #5 Skrevet 26. juli 2006 det er VELDIG ubehagelig, ingen som har noen tips?
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #6 Skrevet 26. juli 2006 Kan du ikke bare se ann situasjonen til i morgen, og kontakte føden igjen dersom det ikke bedrer seg. Jeg vet ikke hva annet du kan gjøre.
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 27. juli 2006 #7 Skrevet 27. juli 2006 jeg hadde det samme problemet og fikk beskjed om at det skulle ikke skje og at jeg mått bruke bind for og sjekke og kom det mer vann måtte jeg komme på føden med en gang, enda vi bor veldig langt ifra sykehus. Men det kan jo være at det reageres forskjellig, ikke vet jeg
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #8 Skrevet 27. juli 2006 Jeg er redd for å mase. At di skal bli overgitt over meg. Jeg lekker ikke så mye, nok å ha truseinnlegg. Men det skal vel ikke være slik? Jeg har ingen kontroll og vet ikke om det bare er tiss? Hmm, må vel bare krype til korset og ringe på nytt.
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #9 Skrevet 27. juli 2006 Hei Mia_x Hva fant di ut når du kom på føden, lakk du fostervann? Å ble fødselen satt igang?
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2006 #10 Skrevet 27. juli 2006 Hei anonym. Je he samm problem, nån såm kainj svar åss?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå