Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå har jeg også vært på ul å det var bare helt fantastisk og se det litt nurket bevege seg!! Føttene og armene var jamen godt i gang og hjertet slo som bare det!! Fikk bekreftet at alt er bra!!! Å fikk med meg 3 søte bilder hjem!! Gleder meg vanvittig til ul i uke 18 også nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carmen221 Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 hvor langt på vei er du? Jeg har også lyst å gå på ul,bare for at det skal gå skikkelig opp for meg at det er noe der inni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Du kan sikkert bestille på en privat klinikk om du absolutt MÅ se, men det må du betale av egen lomme. Det er spesielle situasjoner som kvalifiserer til å få UL tidlig, sånn som meg som har hatt en ex.u, altså svangerskap utenfor livmor. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg går inn i uke 13 i morgen!!(altså da har jeg 12 fullgått) Det var så godt å få vite at alt var bra for nå vet jeg jo også at det er så stor sjanse for at noe skal gå galt!!å så hadde det liksom ikke helt gått op for meg heller. Hun tippet på kjønnet også men tør ikke helt og stole på det ennda = ) Hvor langt er du på vei da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Stor sjanse for at ting ikke skal gå galt!!! 1 klasse om igjen på meg takk = ) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå