Gå til innhold

November: Første ting handlet inn! :)


vims-74

Anbefalte innlegg

Vi har ikke vært så aktive på shoppefronten, hverken jeg eller mannen -vi har vært og sett på vogn, seng og vugge, men ikke handlet noe, ikke engang en pitteliten lue!

Men i dag kom vi over bleiebøtte på tilbud, vet ikke hvor nyttig en sånn en er, men jeg lar meg friste av at mange sier det blir mer luktfritt med en sånn, og siden jeg er picky på lukter, gravid eller ikke -så gikk jeg tvert på!

Så da er første egeninnkjøpt babyting i hus (mamma har selvfølgelig allerede kjøpt en pose full med klær..) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde ikke trodd jeg skulle bli bitt av handlebasillen, da jeg har 2 fra før, og selvfølgelig det meste jeg trenger. Kjøpte ny vogn + bilstol før ferien (har aldri hatt egen bilstol til nyfødte før, vogna var mer unødvendig). I tillegg har jeg handlet noen søte kosedyr + et blondeteppe for å ha i vogga. Her om dagen kom jeg hjem fra salg med nytt koseteppe, et par nye nattdrakter og et par nye bodyer... :0) Ja, ja. Knøttet kan jo ha godt av noen nye myke klær også... som om ikke h*n kommer til å få nok i gave....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg blir bitt snart, vi har jo nemlig ingenting fra før, dette er jo første! Vi får arvet litt av venner, en bilstol her, litt klær der -men det meste må kjøpes inn :) Men tipper det kommer til å bli gøy, må bare orientere oss litt hva vi må handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den basillen har visst bitt meg!

Her er det masse klær, vugge, badebalje, brystpumpe, stelleplass, kosedyr, madrass og dyner, lammeskinn, ammetopper, vippestol og bæresele på plass. Mor og far skal kjøpe seng til oss, og svigers spleiser på vogn etter hvert. Mangler visst bare en baby:)

 

Gøy å handle, da! Mannen min synes også det heldigvis.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte å kjøpe klær nesten med en gang jeg fikk vite jeg var gravid. kjøpte body og drakt i uke 11 :) no har eg kjøpt masse forskjellig klær og en barnevogn :) vi kom over et okey tilbud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...