Gå til innhold

dårlig eller bra tegn??

carmen221

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på om det er noen av dere som har murring eller "verk" i magen,jeg er 6uker på vei. Har hatt det spesielt i går og i dag,vet ikke om jeg skal ta det som et dårlig tegn eller at alt er sunt og vokser der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet du, den følelsen har jeg akkurat nå også, det var årsaken til at jeg satt meg her ved pc'n akkurat nå. Vet ikke om det er bra eller dårlig tegn jeg, det kjennes av og til som mens smerter, og av og til som sterke kynnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe å bekymre seg for. Det er visst helt vanlig. Murring er fint. :)

Det er smerter som kommer i skikkelige "tak" som kan være dårlige tegn.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

tror nok ikke det er noe å bekymre seg over. hatt sånn i perioder i 4 uker nå. var på ultralyd igår.. spurte dem om dette,og dete var helt normalt. livmora som river å sliter litt! blir det innmari ont så kontakt lege..

ha en fin-fin dag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt,har lest så mye om de stakkars som mister,har ikke vært bekymret før det men kjenner panikken kan ta meg litt når jeg leser om det. Det sies jo at er du kvalm så er det mindre sjans for å miste,nå vet jeg ikke helt hvor mye sannhet det er i det men jeg får heller sette pris på alle de kvalme dagene mine og ta det for et godt tegn... hehe

Har veldig lyst på denne lille spiren i magen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte og spøøre jordmor om det, for det har kjentes ut som ordenltige menssmerter innimellom. Den skal jo bli ganske så stor den livmora, så det må man nesten regne med da, at den "river" litt. Hadde også vondt etter innvendig UL, da lo hun legen og sa at hun hadde jo rota rundt der, så jeg ville nok kjenne det!

Så altså, er nok ikke noe å bekymre deg for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får ta det som et godt tegn at du er kvalm. Mistet selv i uke 12 i des. Var kvalm da, men verre nå. Men magesmertene du får ved sa/ma er anderledes enn murringene, strekkingene og stikkingene. De er som jeg skrev over. De kjennes mer som tak. Dette er selvfølgelig som alt annet innen graviditet helt individuelt....

Jeg er selvfølgelig engstelig for å miste igjen, men jeg nekter å være annet enn 100% positiv og glad over graviditeten til evt det motsatt skal være bevist!

Nyt graviditeten din du! :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk,hjelper å vite at det er fler enn meg som har det,letter litt.

Ønsker dere lykke til,håper alt går bra med dere=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så godt å lese her.. samme smerter 6 uker + 3 dager.. litt blod i trusa i dag.. blir nesten helt hysterisk med en gang.. men har fått høre at dette kan være helt normalt.. men gleder meg til å ta turen til legen.. blir ikke helt overbevist før jeg har vært der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...