heiom Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Har gått og kjent en stund at jeg har en klump i underlivet. Nå har den blitt ganske stor, og det merkes spesielt når jeg er på do. Det gjør ikke vondt, men jeg lurer veldig på hva det er, og om dette har noe å si for fødselen? Noen andre som har hatt samme plage?
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Har ikke hørt om det, men tenker at det kan ha noe med blodgjennomstrømningen å gjøre. Jeg ville bestilt meg en legetime for å sjekket det, sånn i tilfelle.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg har fått endel 'klumper' i underlivet...Snakket med legen om det, og han sa det var helt vanlig. Særlig hvis man har født før. Det er pga trykk ovenfra. Blodårene hovner opp og det blir noen slags 'åreknute'. Legen min beroliget meg med at dette forsvinner etter fødslen, og det håper jeg virkelig, for det ser ganske ekkelt ut....
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Få legen til å se på det. Jeg har og en "liten klump" på størrelse med en drue ved skjedeåpningen. Trodde selv at det var åreknuter, men da jeg ble undersøkt av legen sa hun at det var en cyste. ( Væskefyllt bløre). Det e rikke farlig, men det er mulig at den må tappes. De skulle vurdere det når jeg kommer til sykehuset..skal føde i løpet av den nærmeste tiden.. For all del ikke noe skummelt, men det e rjo alltids greitt å få legen til å¨se på det:-) Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå