Gå til innhold

MO I RANA?? noen?

♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡

Anbefalte innlegg

heisann! fra mo i rana her.. og lurte på omdet er flere her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så fint at det e fleire.. kommet langt? første? første på meg,, e 9 + 6,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er min andre.er begynt på min 16 uke.15+1. så jeg hører egentlig til på 2 trimester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heldig du som e kommet over i andre trimester da. va på ultralyd igår,så veit at alt står bra til da!:) eg e 24.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal på ul på fredag.håper alt er bra da.hvorfor hadde du så tilig ul?fikk høre at jeg skulle tilig. hmm,,treng vel ikke å skriv på bokmål..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadd så tili før å fin ut ke langt på vei. fram til igår hadd eg ingen peiling..bære at det va en plass mellom 6 å 16 uke. komisk. har pcos så har rød tante omtrent 3-5 gang i året.. så da har eg ingen dato å regn det ut ifra skjøl. så da va det på UL å få målt den lille da! men det va nu så fiiiint å få se det lille hjerte som slo!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm eg hadd brukt p-sprøyta i 4 år, slutta med den no i feb, hadd ikke fått tebake normal mens, men eg fikk ikke tilbud om nå ul.så legen bære gikk ut fra en dato.syns d va litt irriteranes, men finn vel ut den orntlie termin på fredag. ha du vøre mye plaga? me kvalme og div?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

næi vil ikke si eg ha vært mye plaga næi.. hadd en del daga me kvalme..men ikke spydd. men hormonan ha hærja godt me meg.. kjenn eg bi fort lei meg å fort sur å like fort gla igjen! eg ha ikke bruka prevensjon på 4 år.. e vesst en av di mange sliteran som ikke så lett får det til eg! men nu e eg endelig gravid,nu e det min tur! yess!!!:)

du da? vært mye plaga du? det va vesst ikke nå spørsmål om eg sku ha tili UL ,, det va vesst en selvfølge ifølge ho eg har t læge!:) å bra va jo det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja va kvalm i nån uke, og så vart eg vældi bilsjuk ei stund.spydd bære eg hørt ore bil.men no e eg heilt go, men har vældi kort lunta.og tåran kjæm titt og ofte.kor du bor på mo egentli? eg bor på gruben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann!!

e så innmari trøtt før tia eg.. så det vart iseng før 22 igår å sto opp nu først kl 11.. godt me en dag fri. e ellers oppe 6 om mårran så. så du bor på gruben,ke arti! det gjør eg åsså!!:) e du fra gruben du da? det e eg.... bor nedi møllerveien eg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bor førestn i revelheigt. men har bodd i svenskveien og oppi lilleåsen og.eg e heldigvis kommen over trøttheta, va heilt jævli ei stund da eg konstant låg på sofaen.orka så vidt å røys meg før å gå på do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp du e heldi du som ikke e trøtt lengre.. håpa det snart går over t meg og..men må nok vent ett par uke tell.. slitsomt å gå på jobb..søv 8-9 tima om natta å e like trøtt..å enda søv eg gjerne litt på ettermiddagen. jobb du? eg e nu fra gruben eg.. men ha bære bodd hær sia november,da kjøpt vi hus. før det ha eg bodd på yttern/båsmo/selfors i 6 år.. godt å vær tilbake på gruben igjen nu da!!:) mæst heime hær!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei eg jobb ikke, går bære heime me dattera mi på 4.ka du jobb me? eg e egentli fra utskarpen eg.ha du bynt å få mage? ser ut som at eg ha svelga en fotball.og så e eg oppe en gang før natta før å gå på do.irriteranes.e så trøtt da at eg knapt ser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp eg jobb i ferskvare,,fint me bære dagtidsjobb!!:) men litt kvalmt me matlokta å rått kjøtt.. hehe men det går vel snart over tipp eg!:) ha ikke fått nåkka serlig me mage.. men e vældi oppblåst. men får ikke igjen glidelåsen i jobb-boksa..så litt mage e der.. så mått ta ibruk ei vanli boksa,me masse stretch! hehe,, bære arti det da!!:) e oppe på do 1 til 2 gang om natta.. vanlig natt når eg e oppe i 6 tia e eg oppe bære en gang.. men i helgen å når eg har fri å ska søv lenge da bi det gjerne to gang!!!:) rare greier det dær.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner det me matlokta.. reagerer på all slags lukt jeg... svarer selv om ikke fra mo i rana!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...