Gå til innhold

November: Fikk for første gang spørsmål ...


msbu

Anbefalte innlegg

I dag, på butikken, fikk jeg første gang spørsmål om jeg var gravid. Er 22 + 0 i dag.

 

Antar det blir flere spørsmål framover. Helt OK! Gleder meg til magen blir mer skikkelig og får fasong!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, er ikke det moro? =) Kjempe gøy når det endelig begynner å vises så folk tør å spørre! Jeg er 24+4 og nå har det jo syntes bra en god stund. Man går liksom å venter på maven. Man veit jo så lenge at man er gravid før det skjer noe fysisk, i hvert fall utapå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det er jo ikke det at svangerskapet er hemmelig, men ennå er det jo mange som ikke vet. Det er jo moro å se hvor lang tid det tar før folk gjetter det selv også.

 

På nåværende tidspunkt ser jeg nok mer stappmett ut enn gravid. Gleder meg til jeg får mage med skikkelig fasong på. Det blir liksom lettere å glede seg over magen, da. Ennå går jeg jo fint i vanlige klær, men ser kanskje litt dvask ut over magen (valkete). I enkelte gravideklær ser man jo veeeeldig gravid ut. Ikke lett å vite hvordan man skal kle seg. Det blir artigere å gå i gravideklær når det blir en ordentlig mage der. Gleder meg til å kunne strutte og virkelig vise at jeg er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...