Gå til innhold

hvor lenge kan jeg gå med 1 cm åpning?

ønskerliten fødte 03.08

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste går vel med en cm åpning siste mnd? Mange hvertfall.. Selv gikk jeg lenge med 3cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert et dumt spørsmål fra meg.. men jeg lurer så fælt: Kan dere se selv om dere har åpning? Eller må jordmor finne ut av det? Bare lurte om det går an å se selv, med et speil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med speil ser du ikke langt, he-he men hvis du stikker hånden langt nok opp kan du kjenne åpningen. Men når du ikke har den erfaringen til å kjenne hvor stor åpningen er selv, vil jeg ikke tro du kommer til å ha særlig suksess :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -lilly-

Hvis du er andregangs (eller flergangs-) fødende så er det veldig vanlig å gå i flere uker med åpning. Selv gikk jeg 8 dager med 5 cm åpning før jeg fødte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått tre uker med 2cm åpning, og to uker med 5cm åpning, så tror ikke det nødvendigvis er et tegn på at fødselen kommer med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, har maserier som kommer og går hele døgnet. Kan være alt fra en time til ti timer i mellom de, ganske sltsomt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off,høres ikke godt ut.Håper det setter skikkelig i gang snart,må være forferdelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...