Gå til innhold

April: Snupps skjønner ikke flaska.. (samme som skravle og småtroll)


små

Anbefalte innlegg

Hun var litt urolig her en kveld, og hun virka sulten. SÅ jeg ordne mme til henne, og prøvde å gi. Og hun hadde tuten i munnen en stund, prøvde å suge litt (jeg prøvde også å klemme ut), men ble til at hun "tygde" på den..

 

Har prøvd et par ganger senere også, mend et samme skjer.

 

 

Og da begynner jo jeg og tenke litt da. Sist forsvant melka mi rundt 4 mnd etter fødsel..nå er mini snart 3 mnd. Hvis det samme skjer igjen, hvordan skal jeg få gitt henne mat da?

 

Hehe, ja alt man skal bekymre seg for:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

samme her... puppen tom om kvelden, og han ville ha mer - men skjønte ikke noe da jeg kom med flaska.... uff...

 

Så i dag ammet jeg ca 1 1/2 time før sengetid + nå når han la seg, da virket han god og mett. Da fikk han iallefall "litt påfyll".

 

Har sånn hvit tutekopp tut til aventflaskene, spørs om jeg må prøve det neste gang - og helle forsiktig innpå...??? Han lå på nyfødt intensiv avdelingen på sykehuset tre dager og første døgnet ville han ikke spise - da ga de han fra sånn "kopp" hvor de helte forsiktig innpå med erstatning.

 

Tenkte jeg snart skulle begynne å gi han litt vann også, skal til syden snart så da kan det være greit å få i han litt mer væske kanskje?! Vi får bare prøve, de skjønner det vel snart????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar dere.

 

Har kjøpt andre smokker til flaska, håper de passer...så får vi se.

Hun har begynt å virke fornøyd igjen..så da lar jeg det være foreløpig.. tror kanskje min frykt for å miste melken tar litt overhånd innimellom:S

Med eldste jenta mi fikk jeg ikke amme lenger enn til rundt nå..da var det stopp..så er vel mest det at jeg tenker på det ja..

 

Men hvordan få i henne vann? kan jo hende hun egentlig bare er tørst? Sånn "tutkopp" er jo kanskje litt smart? Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...