Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Guten min er akkurat eit år og ein dag, og eg ammar framleis ein gong for dag. Dvs. veldig tidleg...4-5 tida, og så søv me litt til etter det. Det er omtrent einaste gongen han ligg i ro på fanget mitt, for elles har han ikkje tid til det. Eg synest det er kos eg, og har ikkje tenkt å slutte med det 1. Men eg merkar at familien kanskje tykkjer det er på tide å slutte no;)

Annonse

gutten min på 16 mnd får fortsatt pupp. Egentlig bare 3 gang pr dag, men nå i varmen har det sklidd litt ut, og etter ei uke med sykdom i tillegg føles det som jeg fullammer igjen.

Skal trappe ned igjen over helga...

Pupp er supert så lenge du og barnet er komfortable med det.

Drit i hva andre sier. amming til 2 årsalderen er bare sundt.

Jeg får daglige kommentarer og velmente råd for å slutte med ammingen, jeg takker og sier at morsmelk er bra, og at vi skal slutte når vi føler tida er inne for det. Da blir det som regel stille med maset.

1 år og 17 dg ifølge DiB. Ammet tre ganger pr døgn (formiddag, kveld og natt) til vi dro på ferie for tre uker siden. Nå ammes det til alle døgnets tider igjen! Men snart skal jeg på jobb og hun i bhg, så da tenker jeg det holder med kosepupp om kvelden hvis hun vil ha....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...