♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Hvordan gikk det på kontrollen i dag? Er alt vel med deg??? Hos meg har turbo våknet igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 hei....joa,er her,men.... har jeg ikke vokst til neste tirsdag blir jeg vist sendt på sykehuset,igjen...hun likte ikke at jeg hadde så lite fs mål.usle 24cm var det på nå...3 cm på 5 uker,hmmmm men fosterlyd var ok da.han sparker minimalt her,men rører seg mest.lå med hue ned,gudsjelov.hun mente jeg måtte være glad hvis jeg gikk 4 uker til...men at vi fikk se neste tirsdag.ble veeeldig beroliget jeg ja,,,,sikkert.... å ga meg privatnr sitt,i tilfelle!!! kjenner jeg ble usikker,hehe.men kommer han nå,så er han jo stor nok til å klare det... rydda litt her i går,og fikk maserier gitt.ga seg i natt,men etter at hun klemte og styrte,så har jeg hadd vondt i bekkenet.går vel over det også. blir spennende å se dette da.om det di sier stemmer,eller om di skremmer meg unødig... går med deg da?er du bedre i rygg og kynnere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Såpass??! Det var jo kanskje ikke det du hadde håpet på?! Men de har jo sagt før at neste målet skulle være uke 27, eller noe sånt.. Husker jeg riktig da?? Og nå er du jo i uke 31 allerede! Hvorfor skulle du først dit igjen til tirsdag? Det er jo slitsomt for deg å måtte vente så lenge?! Men du skal se, alt kommer til å gå bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 hadde håpa på å vokst mye jeg....men som jeg spådde selv,uke 27,.. så målet nå er enda lenger...jeg nevnte at jeg selv mistenkte lite fostervann,for jeg kjenner han fryktelig godt.rompe,fot,osv,og hun var enig.mente det ikke kunne være så mye av den sorten... dessuten er bevegelsene minimale,ikke spark.og noen av di er vonde..mer enn jeg kan huske di var med di andre. hun ville vel helst ringt med en gang,men ga meg en uke til siden fosterslagene var ok,og han reagerte fint når hun dulta til han... har sedd på papirene til fjortisen min,og jeg var liten da også,men var på den grønne linja.nå er jeg langt under..går vel bra,jeg er ikke redd nå.vet jo at han er stor nok til å klare seg hvis det skulle sette igang noe.litt tryggere å vite at jeg kan ringe henne.fikk beskjed om det,ring hvis noe var merkelig,hehe,,,hele greia er jo merkelig jo =0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Uff... Det må være litt slitsomt for deg!?! Hva mener du med at du kjenner rompa, etc. veldig godt? Unasett hva som skjer så klarer han seg bra om han skulle bli født nå! Ja, ja, du som lovte å ikke snike i køen! Det er jo kjempe godt da at du får lov å ringe henne så fort noe er merkelig... Det er jo litt betryggende! Tenker i hvertfall masse på deg jeg og håper at alt ordner seg på det beste:) Skal til legen til mandag, føler ikke at jeg har vokst noe så blir spennende det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 off,ja nå er det mer enn godt her...aner ikke hvorfor,men jeg fikk sånn skikkelig vonde tak i bekkenet.å med kynnerne attpåtil så holder jeg på å gå på veggen her.skal se det an noen timer til,gir det seg ikke ringer jeg henne.svartens kjærring som satte i gang dette...=0/ skal IKKE snike i køen,så fremt jeg klarer knipe igjen,men akkurat nå er det jaggu vondt nok...klarte ikke sitte i sofaen engang... skal til henne tirsdag igjen,og da skal hun jammen få beskjed om å holde fingrene av fatet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #7 Del Skrevet 25. juli 2006 hmmm,svara deg jo ikke på spørsmålet jo....(demensn er her...) jeg kjenner han veldig tydelig.når jeg klemmer,så kan jeg kjenne rompa og foten.i dag kjente jeg at det var et kne atme navlen.tenkte det var lite fostervann,for i di siste dagene er bevegelsene blitt vonde,og mindre spark.da jeg nevnte det for henne var hun enig i at det ikke kunne være mye fostervann.men,jeg vet ikke...får vel høre hvis jeg blir sendt videre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 25. juli 2006 Uff stakkar deg!!! Håper det gir seg!! Hvis ikke så hadde jeg ringt til føden og hørt med dem... Er vel kanskje like greit å få sjekket ting så fort som mulig så slipper du å bekymre deg...! Hold meg oppdatert da! Trenger jo ikke være lite fostervann bare fordi du kjenner han godt... Du sa jo selv at du er veldig tynn ellers... Da er det jo ikke rart du kjenner han godt. er jo ikke noe fett mellom deg og han da;) Håper det vonde gir seg snart da, ikke moro å gå rundt sånn så lenge! Tenker i hvertfall på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #9 Del Skrevet 25. juli 2006 vet ikke hva det er,men at bevegelsene er vonde er sikkert å vist..!!! akkurat nå f#¤%¤##)))%% JEG DEN SVARTENS KJÆRRINGA... (har vonde kynnere nesten hvert minutt,og det gir seg ikke.) teorien med lite fvann,var noe vi snakka om siden jeg har så lite mål.jeg tror det er det eller at jeg er så tynn ellers.hun mente jeg umulig kunne ha mye av sorten.jaja...tiden får vise.er lei hele greia,lei å ha vondt,legge på meg lite,å nå liten mage.!!!! ser vel lysere på det i morgen.skal ringe føden eller henne snart,hvis presset i bekkenet ikke gir seg nå.har holdt på slik siden 17.30 tiden. vist er jeg plaget med kynnere,og vært det leeenge,men dette tar kaka,bokstavelig talt... vi tastes...setter inn en link hvis jeg reiser noen sted i natt,men jeg håper jeg slipper det.skal ta en tabelett å se om det hjelper.. skal det ennå gå 8 uker slik,så hjelpes meg....=0/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå