Gå til innhold

Menssmerter - betyr det noe?

Elle Vilde

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene hatt en del menssmerter i magen som kommer, varer en liten stund, for så å forsvinne. Har en del kynnere også, men menssmertene er ikke samtidig med kynnerne. Har lest noen som skriver at menssmerter betyr modning. Er i 34. uke, så vil helst ikke føde helt enda... Er det flere som har menssmerter som ikke er fødeklare enda? - Og betyr menssmertene noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har 2 1/2 uke igjen, og har også hatt mye menssmerter og kynnere i det siste. Enkelte netter er det så regelmessig at det er like før jeg ringer sykehuset. Snakket med jordmor om dette på mand, og håpet hun skulle si at dette var et tegn på at fødselen var igang... Er veldig klar!! Jordmor sa at så lenge smertene ikke ble ytterlig kraftigere, og ikke gav seg så var noe på gang, men man kan godt ha det sånn i lang tid uten at det betyr noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan ha disse smertene uten at det betyr noe som helst dessverre... jeg hadde mye av dem, og mye kynnere på slutten sist og måtte settes igang totalt umoden på overtid. så det er ikke ALLE det betyr modning hos, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...