Gå til innhold

Permisjon..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet eller har meninger?

Vi venter baby i august. Pappan vil ha perm 3 uker i oktober og 3 i desember. Må jeg jobbe disse ukene da, eller er det "vanlig" at han tar sine uker helt på slutten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo ta ut ferien din samtidig med farens permisjon, men jeg ville nok anbefale at far får ha permisjonen alene. Vi mødre har litt for lett å ta over og ikke la mannfolka slippe helt til når vi er til stede..... snakker av erfaring!

Og hvis du ikke tar ut ferie, må du jobbe ja.

Skrevet

Jeg tror ikke han kan ta ut pappapermen sin, mens du også er hjemme.. Da må du evt på jobb eller ta ut ferie samtidig :)

Skrevet

pappan kan ikke ha permisjon samtidig som deg. dvs at du må ta ut ferie, eller jobbe når han tar sin permisjon (evt. studere hvis du er student). synes prinsipielt der er viktig at far får prøve seg helt alene i disse ukene, viktig for både mor, far og barn! men skjønner jo også de som benytter anledningen til å reise eller ha "fri" sammen.

Skrevet

Du må vel ikke jobbe akuratt, men du kan ikke få permisjonspenger samtidig som han får! Så du kan gå hjemme uten penger, jobbe eller ta ut ferie dersom det er mulig.. Latterlig å moralisere om at man ikke bør ha fri med babyen samtidig, det må jo være opp til hver enkelt par hvordan man ordner dette.. Å være hele familien på ferie feks. er vel ikke så usunt heller.. he-he

Vennlig hilsen Mona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...