Gå til innhold

Sjekk denne damer!

Lolita<3prins&prinsesse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har sett det. Helt sykt. Har prøvd å se om noe kommer på noe nyheter, men ikke noe ennå. hva er årsaken til denne økningen a??? det må jo være noe??? Hvordan kan man forebygge???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk først opp en siden om at Rodal vant Sentrumssprinten . Skjønte ikke hvorfor vi skulle ha det i bakhodet. Men tok visst ikke med det siste tallet i linken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann..

Denne artikkelen er nok noe skremmende å lese for mangen. Denne bakterien streptokokk B har vært i alle år og har uheldignok tatt livet til spedbarn oppigjennom. Jeg jobber selv ved en barnepost og de ble oppringt i hele går angående denne artikkelen. Legene mener det ikke er noen oppgang i forhold til slik det har vært tidligere men at det er bra det blir tatt tak i og at noen vil forske videre på dette. De mener ikke at dette er noen grunn til "mer bekymring" da de ikke føler at det er noen oppgang i forhold til tidligere år. Det er lite som kan gjøres for å forhindre den slik jeg har forstått det. Med det mener jeg at det har ingenting med hygiene verken hos mødrene eller hos helsepersonell.

Håper dette kan berolige dere selv om det ikke er kjekt å lese slike artikler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...