Gå til innhold

Kvinner er kvinner verst

Anbefalte innlegg

Jeg har merket at enkelte her inne kan være ganske frekke i svarene sine til de som prøver å stille seriøse spørsmål.

Det er ikke sikkert at alle er "prøvere" på samme nivå, noen kan ha prøvd i bare få måneder, mens andre har holdt på i flere år. Det er vel ikke nødvendig å komme med spydige kommentarer til de forholdsvis ferske innpå her, bare fordi de stiller spørsmål som kan virke "naive" til å begynne med? Det er nok ikke alle som er verdensmestere i forhold til dette med EL og prøving og feiling...

Jeg trodde denne siden var for ALLE som ønsker å bli gravid, og da synes jeg kanskje at alle, uansett problemer og spørsmål, bør behandles med respekt.

Dersom det er spørsmål som enkelte ikke liker, kan man jo bare la andre svare på det, og la være å se mer på det?

Vi trenger støtte fra hverandre, og ikke spydighet og sarkasme...

Lykke til alle sammen!:=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5723468-kvinner-er-kvinner-verst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Har ikke merket noe til deg jeg da... bortsett fra mot en viss anonym, da er vi ganske snare til å være spydig, men så er vi lei av anonym da... Synes ihvertfall det er kjempeflott at du påpeker dette og at du bruker ditt nick :-) Skal se nøyere på hvordan jeg svarer folk. Har ikke lyst til å såre...

Må si meg enig med kirsty og elinelinea....har ikke merket noe til det! Bare den anonyme som ble misforstått...synd det blir sånn.....men vi her inne har fått så mange stygge innlegg at vi reagerer sånn på anonyme...skal se nærmere på hvordan jeg svarer folk her inne jeg også :o) Håper ikke du er en av de som har blitt såret!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...