Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Hej,

Jag är en glad och aktiv tjej på 20 år som heter Amanda. Jag flyttade till Oslo i söndags (10 september) och bor i en fin lägenhet på Bislett.

Hemma i Sverige så har jag 5 syskon varav 4 småbröder, den yngsta har precis fyllt 1 år, dom andra är 7, 11, 14 och min storasyster som är 22år gammal.

Jag är väldigt glad i barn, så att jobba som dagmamma passar mig jättebra, är en kreativ tjej som tycker om att va ute i naturen.

Eftersom jag har varit med och tagit hand om mina bröder sen så länge jag kan komma ihåg, så är jag väldigt erfaren när det gäller barn.

Jag har även tagit hand om en liten tjej på fyra år i Sverige.

Vänligen hör av er till mig via telefon eller mail.

e-post: [email protected]

Tel: 0046736922345

amandajosefssson

Hei!

Är en snäll och pålitlig jente i 20års ålder.

Har lång erfarenhet av att passa småbarn. Har delvis syskon i åldrar 3 månader, 2år och 10 år som jag har hjälpt till och ta hand om innan jag flyttade hit. I ett par år har jag haft barnpassning som extrajobb vid sidan av skolan. Så att ta hand om barn är något som jag glädjer mig av.

Som person är jag en positiv, glad och omtänksam jente som liker å trene väldigt mycket. Att vara ute och hitta på saker är något som jag tycker är viktigt. Tycker man ser barn som fastnar vid tv:n och datorn allt för rmkt idag och det är inte bra. Har lätt att se världen ur ett barns perspektiv och ser alltid till barnets bästa.

Har bott i Oslo i tre veckor nu och trivs väldigt bra. Så att flytta härifrån är ingenting jag funderar på. Om det här svaret intressear så tveka inte att ringa mig på +46737 774011 (får norskt nr snart) eller maila mig på [email protected] (men ser helst att du ringer).

Jag kan ställa upp vilka tider som helst passar dig/er.

Mvh Elina Åhlén

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...