Gå til innhold

Da var det i gang....

NEI-TIL-LAKEN

Anbefalte innlegg

og herregud so treigt det går....!!våknet i 5 tiden av det jeg trodde var luftsmerter...men var nok starten på riene! har hatt rier med jevne og tette mellomrom...men varigheten er max 30 sekunder...! skal kvile middag no...og når jeg våkner skal jeg begynne gå mye og prøve få litt fortgang i sakene,,,,,vist det er mulig??

Sist jeg fødte begynte alt med at vannet gikk....og brukte jo totalt 2 timer og 3 kvarter..., spådd rask fødsel igjen av både leger og jordmødre....men skjer det noe her...nope...dette går treigt...!!!

gi meg masse fødestøv...men vent til jeg har kvilt litt...for nå er jeg trett...!!!hehe...

flere som er begynt i dag på fødselen her inne???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du er heldig alså!!

skulle ønske det var meg!

jeg har hatt mange falske rier i løpet av svangerskapet. igår trodde jeg han skulle komme, men det ble med det. idag kjenner jeg ikke en eneste kynner engang. har termin imårra!

om han ikke kommer til 2 august, skulle jm ringe til sykehuset.uansett så er jeg på overtid 9. 2 hele uker til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel...har hatt det stilt noen timer nå....men kjenner det så smått begynner å komme igjen...vist jeg blir lurt nå så klikker jeg i vinkel..hehe! men samtidig er jeg begynt å slime...so da regner jeg med at jeg ikker er alt for mange dagene unna en fødsel....

SMERTEHELVETE; KOM TIL MEG MED DIN KRAFT!!!!!!!!!SÅ JEG FÅR FØDE MITT BARN!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...