Chiquita Bananas Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 nå kan jeg være på msn på laptopen til gubben - han fiksa det så det gikk an. Nå trenger jeg ikke gå inn på kontoret for å sitte chatte....
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Så kos da :0) Si fra når du er der da slik at vi kan chatte litt :0)) er ikke der i kveld foressten.Skal gå meg en tur senere,skal først spise hjemme laget pizza.
2nj♥ Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 Hehe.... litt "skummelt" med laptop for det er så enkelt å bare bli sittende med den i fanget hele kvelden...... Vil tro det er mer tiltak når man må bevege seg inn på kontoret ja. Mannen min kjøpte laptop til meg i forrige svangerskap slik at jeg kunne sitte på stua og bimme......-tror kanskje han angret litt innimellom. ;-)
Thea og Erle Skrevet 25. juli 2006 #5 Skrevet 25. juli 2006 Hei hei, Harvært ute å fisket litt. Møtte da dama til han som var med på ulykken. De var selvfølgelig preget av det hele. Jeg bringte ikke temaet inn på banen men hun sa det selv. Hun har fått gutt nr 2 nå nylig og den kom 3 ukerfør tiden. Håper det gjør det hos meg også. Da blir det tusenfryd i morgen istedet. Håper det ikke blir for varmt. Er så slapp om dagen, så jeg begynte likegodt med jerntilskudd igjen. Har jo fått beskjed om å ta det. Gleder meg tildenne og neste uke begynner for da skal vi være ute på hytta. Da kommer det en venninne av meg fra Trondheim på besøk og hun er også gravid v. prøverør. Hun og typen kommer. De er veldig trivelige. Såblir det litt bryllup og slikt før barna skal begynne i barnehagen. Det blir deilig for da begynner min ferie. Hi Hi. Det er gøy og deilig å være med de, men det er så varmt og jeg er så sliten.
Chiquita Bananas Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #6 Skrevet 25. juli 2006 Nå har vi fått ryddet verandaen ) Skal gjøre det klart itilfelle besøk ;o) Fikk dritvondt i ryggen bare av å bøye meg ned og plukke planker !! Er jo snart handikappet !! Har mest lyst å shine opp lysthuset - spyle og skrubbe gulvet - beise over hagemøblene...men jeg får ikke gjort det i min tilstand ( Kommer til å bli knallbra !!! Håper det blir passe varmt i morgen da - var det da jeg var der. Hvis ikke hadde jeg svimt av - var varmt nok. Husk å ta med mat og drikke !! Kjøpte en liten wienerpølse og en 0.35 vann = 60 kr !! En 0.35 l cola koster 30 kr !! Vet hvem du mener - var litt usikker på om hun var dama. Virka slik siden hun satt bak og strøk han gutten på ryggen, men hun så så mye eldre ut enn ham. Da blir det ikke jentegreier hos deg imorgen nei...buuhuu..... Kanskje ta det hos meg - for da kan jeg kanskje ta meg selv i nakken og få fikset opp lysthuset så det går an å sitte der. Du blir opptatt noen uker fremover - får ikke sett deg da (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå