Sessa ruger igjen... Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Var en liten tur på sykehuset i går fordi tulla var så VELDIG rolig hele dagen. Hun pleier å være helt propell. Gikk veldig greit, hun våknet selvfølgelig til når vi kjørte til sykehuset. Ble satt på ctg og hun hadde fine pulstopper i forbindelse med bevegelser. Varierte i puls fra 119 til 180. Jeg hadde ingen sammentrekinger og det stemmer jo bra med hvordan jeg føler det selv. Har jo ikke merket noe som tilsier at jeg skal føde snart. Hodet var fortsatt ikke festet og lå ganske høyt oppe i bekkenet (ser for meg svømmebasseng i stua når vannet går!). Hadde fin urinprøve og jm virket nesten litt overrasket over hvor frisk jeg var. ("Du har vært frisk hele svangerskapet du?" Svarte at jeg hadde hatt uvi en gang, men hun bare smilte) Fikk ul og og legen tok masse mål og spurte når termin var. "Den VAR på lørdag." Han smilte litt han og. Antagelig så han at hun var rimelig klar størrelsesmessig. De kunne ikke gi meg noe svar på hvorfor hun var roligere annet enn at det jo var vanlig mot slutten. Og i og med at hun var helt frisk så var det vel ikke noe de gadd og forske så mye på. Jeg ble ikke sjekket med tanke på modning og det er forsåvidt greit. Har ikke kjent noe sårlige modningstegn så... Så da sitter vi fortsatt her og venter, da... Men som legen sa (han var svensk forresten og så ut som om han nettopp hadde stått opp): "Det är ingen som löper ett longlöpp innan dom ska löpa et longlöpp!" Så det er mulig at hun slapper av før den strabasiøse turen ned fødselskanalen. Nuvel, jeg har begynt å forsone meg med tanken på at jeg kommer til å gå to uker over, for det gjorde mamma i sitt første svangerskap. Så da blir jeg her og holder dere med selskap litt til!
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 så bra alt er bra me den lille da! men kjedeli ho vil være der litt lengere.. vil jo gjerne ha di ut.. å helst litt før.. har enda 9 daga igjen.. men håpe det bynne å skje ting snart.. men i går snakka æ me pappa.. han sa jo selvfølgeli, æ trur du blir å gå over.. å det me pappa e at uansett ka han sir mene så har han som regel rett på sitt.. usj.. pappa ikke si sånn da..
elstro Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Herlig legehumor i kommentaren om "longlöpp"! Lykke til videre, babyen kommer nok snart skal du se;)
Sigbeth Skrevet 25. juli 2006 #4 Skrevet 25. juli 2006 hyggelig at du blir her og holder oss med selskap litt til....! Men skjønner godt at du er utålmodig! Lykke til - og bra å høre at det ikke var noe galt selv om hun var roligere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå