Gå til innhold

Så kvalm og svimmel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev det visst inn på 2 trimester, men her hører jeg til...Vært så kvalm og svimmel de par siste dagene. Følte nesten skulle besvime i dag. Holder meg mest inne eller i skyggen. Merker dere noe til dette, eller bare noe som "går"??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er sånn jeg også.. Var ikke plaget av kvalme i første del av svangerskapet så det er vel nå jeg skal få det...

Var hos lege i går og da holdt jeg på å besvime mens jeg satt i stolen. Begynte å suse i ørene og svartne for øynene på meg. Legen kommenterte at jeg plutselig ble så klam mens han tok blodtrykk og at blodtrykket var lavt. Like etter løp han ut i resepsjonen for å levere et skjema mens han ba meg vente på venterommet. Glemte å spørre hva blodtrykket var da jeg hadde nok med å komme meg ut på venterommet og finne en stol. Det eneste legen sa var at det var bra at blodtrykket ikke var høyt...???

I dag er det ikke så mye bedre, føler at all energi er sugd ut av meg og at alt er et ork.

De ikke-gravide på jobb er litt puslete om dagen de også så det er vel varmen som må ta mye av skylda...

Skrevet

Har hatt det slik jeg også. Kan komme veldig plutselig, kvalm og svimmel. Spesielt hvis det er varmt eller jeg blir sittende litt lenge et sted og ikke får lagt meg ned med det samme jeg kjenner at jeg trenger det. Jeg har hatt det slik til og fra i hele svangerskapet, men nå de siste 3-4 ukene har jeg ikke merket særlig til det! :) Har nå 4 dager igjen til termin. Så får håpe du er som meg, at det gir seg mot slutten:)

Er jo veldig mulig du har fått noe som "går" også! Det var det første jordmor tenkte da jeg fortalte henne om plagene for noen måneder siden. Men mine plager varte litt vel lenge til det da...

Uansett, god bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...