Hanne og jentungen Skrevet 25. juli 2006 #1 Skrevet 25. juli 2006 Jeg var på ny kontroll i går. Alt er fint, bare noen småting her og der, for eksempel at jeg er rammet av svangerskapskvalme( ). Ellers er jeg superfornøyd, jeg fikk blant annet disp til å bruke nesespray slik at jeg får sove om nettene. Wee;) Så til det jeg lurer på Fikk målt symfysemål til 20. Hva var/er dere i uke 21?
*Lucia* Skrevet 25. juli 2006 #2 Skrevet 25. juli 2006 Var på kontroll i dag jeg også, men symfysemålet mitt ble ikke målt :-( Kun blodprøver på meg i dag..... skuffende. Er i uke 21 jeg også, men det hjelper jo lite,
mensana Skrevet 25. juli 2006 #3 Skrevet 25. juli 2006 Jeg skal ikke på neste sv.kontr før i uke 27 eller deromkring.. Slutten på august i hvertfall.... Synes det går laaang tid mellom hver kontroll! Var til jordmor i uke 14, og så neste kntr. i uke 27.. Da er vi jo søren meg nesten høygravide!!
Hanne og jentungen Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 25. juli 2006 Oj. Jeg var nå, i uke 21 så skal jeg til jormor rundt uke 25 (etter hennes anmodning). Det blir da den 5. kontrollen (inkludert ordinær UL).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå