Gå til innhold

Flere som har EL i løpet av denne uken????

Anbefalte innlegg

Føler meg så ensom...går å venter på EL!

Tok en test i går ettermiddag, men den ble negativ (hadde en igjen fra sist)

Har enda ikke begynt med mine første digitale el-tester, men tenkte jeg kanskje skulle begynne i dag! Vet fra tidligere at jeg har att el-slim på dag 16 i syklusen...i dag er jeg på dag 13!!!

Vil så gjerne få klaff igjen, men at den også setter seg skikkelig fast denne gangen!!!

Noen flere her som er i samme situasjon?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har el nå faktisk. Testet med cb digitale tester i 6 dager før jeg fikk positiv test på dag 15 i syklusen. Hadde nesten gitt opp håpet når den endelig ble positiv, så jeg vet sånn ca hvordan du har det. Er fryktelig kjedelig å vente slik... Synes selv at den verste venteperioden er mellom el og tr, synes det er en evighet i mellom der, men men...

Nå har vi hatt sex i 3 dager før el og har det daglig nå også, så nå håper jeg virkelig at spiren vil sitte! Masse lykke til, håper testen din snart blir positiv :)

Tro jeg har el på søndag. Er på dag 9 i dag. Begynte å teste med Clearblue digital i går. Vi kjører hardt på action hver dag fra dag 8 til 15 denne måneden!! Håper det funker. Kjøpte testene fra Babyplan. Betalte 199, kostet 349 på apoteket. Tok kun en dag i posten.

Lykke til, jenter!!!

Annonse

Ifølge babyverden og Donna'en som jeg har spytta på hadde jeg EL helgen som var. Såååå, vi har styrt og hompa annenhver dag, sist søndag som var. Er spent om vi har fått jackpot. Første pp'en min dette der vi aktivt prøver.

*krysser fingre for meg selv og oss andre her* :)

skulle hatt el i dag ifølge syklusutregningen, men tviler på det mtp tappen, har nettopp skrevet innlegg -litt trist nå (ang el) så nå er det vel bare å vente på tr, og så gjøre meg kjent med tappen gjennom hele syklussen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...