Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg for et par dager siden og sa at jeg hadde fått mensen. MEN det varte bare ett døgn *sjokk*

Hm, sist jeg var gravid, hente det samme, dvs, jeg testet positivt tre dager etter mensen. Da fikk jeg et innfall: "bare jeg ikke er gravid..."

tok en test jeg hadde liggende og jammen var jeg gravid, trodde da at jeg hadde mistet, men hcg'et steg og jeg var gravid( i uke 4/5). Men fikk dessverre en SA i uke ni:(

Så nå begynner jeg å tenke på om jeg skal teste?! føler liksom at det er litt tidlig. Vet ikke helt når ikm er, sluttet nett på p-piller(tre/fire uker siden). Sluttet på p-pillen tre piller inn i nytt brett og fikk noen små blødninger, de stoppet opp og jeg fikk pånytt noen små blødninger. Hørt at man ofte kan få eggløsning med engang man slutter på p-pillen, spes i den første uken av brettet.

Usikker når jeg skal regne ikm?

29juni - siste mens (på p-piller)

2 juli - første (lille) blødning etter pilleslutt

8 juli - større blødning i tre dager

hadde sex den 10-17 juli....

Jeg hadde egentlig tenkt å regne 14-16 dager etter siste samleie? men nå er jeg litt i tvil: Skal jeg ta en test?

skal ut å kjøpe, blir spennende å høre om dere "kloke hoder" her inne tror det kan være tid for å teste *hyper*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5723075-kan-man-v%C3%A6re-gravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har jeg testet!!!

først trodde jeg at den var negativ, men så så jeg at dte er en svak svak skygge der. Testet med CB...

Hm, skal prøve å vente en uke med å teste igjen. Gud så spennende:-)

Har testet utrolig mange ganger før når jeg har trodd at jeg har vært gravid, og uansett hvor mye jeg har lett etter en skygge har jeg aldri funnet en!!

Pleier en skygge å bli til en strek?

Annonse

hm, den ble til en skikkelig blå blå strek, innen de ti minuttene. Men, alltid ett men hehehe, den er så tynn?

Før når jeg har testet har den blitt veldig "tykk" nå er den klart blå, men som sagt veldig veldig tynn..

Tør bare ikke juble enda...

ja, jeg skal holde dere oppdatert jeg:-)

Skal ringe og prate med mannen i kveld, han er ute å reiser! i tvil om jeg skal si noe, men tror jeg skal, så kan han og få tid til å tenke litt mens han er alene.

Dette var jo 1pp, så utolig om det skulle sitte en spire! vi trodde det s kulle ta tid, og tenkte at vi skulle rekke og flytte sammen hehe, men kjekt at det skjer så fort, emn det er jo heller ingen krise om det ikke er..

Oioi oi tenk om jeg er... *hyper*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...