Lykkelig! :) Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg har hatt ferie siden jeg fant ut at jeg var gravid. Nå er jeg så kvalm og dårlig at jeg kan ikke se for meg at jeg skal fungere på jobben. Jobber som sykepleier. Skal til legen på torsdag og kommer til å spørre om sykemelding. Er det flere som er blitt sykemeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utflyttet stavanger dame Skrevet 26. juli 2006 #2 Del Skrevet 26. juli 2006 Jepp,ble sykemeldt en måned i uke 8 pga kvalme hele døgnet og kraftig oppkast.ble bedre da jeg fikk ro og hvile så beholder mesteparten av maten nå,men er forferdelig sliten.Blir bedre er jo et liten under der inne ver du.Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #3 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg plages med kvalme, men er ikke sykemeldt. Om det skulle forverre seg er jo det en mulighet. Det jeg da lurer på er; hva sier man til sjef og kollega? Jeg vet man ikke har opplysningsplikt, men på min jobb er man veldig åpen og spør uanfektet om slike ting. Jeg vil jo helst ikke si noe før det har gått 12 uker. Er nå i uke 6. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2006 #4 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg jobber også på sykehus og går tre-delt turnus. Når jeg ikke får i meg mat fungerer en slik hverdag dårlig. Jeg ble sykemeldt ved 5+4 og da for en uke, hvor legen sa jeg bare måtte ta kontakt hvis jeg ønsket lenger sykemelding. Arbeidsgiver har ingenting med hvorfor du er sykemeldt, så det trenger du ikke å opplyse om før du ønsker det selv. Ingen takker deg om du blir utslitt fordi du presser deg til å gå på jobb til tross for intens kvalme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 26. juli 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg har sagt ifra om at jeg er gravid. De vet at jeg har prøvd en stund siden jeg mistet i fjor.Greit å være åpen om det jeg da i tilfelle det skulle skje igjen. Dessuten var jeg innom jobben for å fortelle det i ferien, men jeg trengte ikke si noe. Sjefen gjettet det. Er ganske så blek og ser vel at jeg ikke er i topp form. Er veldig kvalm, og kaster opp. Håper jeg kan få sykemelding altså. Var kvalm sist også, men da jobbet jeg. Er verre nå. Tar det som et godt tegn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aneeta Skrevet 26. juli 2006 #6 Del Skrevet 26. juli 2006 Jeg er i slutten av uke 6. Har akkurat sittet å løyet til mine arbeidskollegaer om at jeg kanskje har omgangssyken eller noe slikt, fordi jeg ikke kom på jobb om morran. Er veldig kvalm og trøtt. Fortsetter dette flere dager nå må jeg høre med legen om sykemelding. Da må jeg nesten bare være åpen om det på jobben også, og det ønsker jeg egentlig ikke å være på en stund enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jonas-mamma'n Skrevet 26. juli 2006 #7 Del Skrevet 26. juli 2006 jeg ble sykmeldt i går,er nå 10 uker på vei. er veldig sliten om dagen, og plages veldig av varmen. så jeg hadde store problemer med å holde ut på jobb....så nå har jeg 2 uker hjemme,og håper jeg får mer energi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå