Suprise! Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Er i dag 33+5. Virket som om jordmor syn det var litt tidlig at hun låg så langt ned i bekkenet allerede... Andre som har babyer som har lagt seg godt ned tidlig?...Når fødte dere da i såfall?... Tidligere,til termin,eller over termin? Vil gjerne at hun holder seg der ei stund til ja! Takknemmelig for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Udon'tKnowMe* Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Har ikke født enda da men... Min har logge godt nedi bekkenet siden kontroll i uke 32.. men jeg har logge hele helgen med rier,som de stoppet igår natt.. v Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 har vært festet siden uke 32. har termin i mårra, å det ser føles ikke ut som han har tenkt seg ut enda nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KlemC 3småUnder3år Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 Var hos jordmor i forige uke... hadde snudd seg men ikke festet seg.. Er i uke 34 nu.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat&Gullungene Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 Min lå langt nede i bekkenet ved ul i uke 34, men hun har ikke kommet ennå. Har 4 dager til termin... Så det virker som om de kan ligge klare ganske så lenge ja...., dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 25. juli 2006 #6 Del Skrevet 25. juli 2006 va hos jm i dag å ! e 39 uke nu! bare ei uke igjen!!! han ligg me hode godt festa å må gjerne komme ut nu! men ingen tegn enda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suprise! Skrevet 25. juli 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 25. juli 2006 Takk for svar jenter! Dette var kjekt å høre:).... ble litt redd for at hun skulle komme mye før. Men da slapper jeg av;o) Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå