Gjest Skrevet 6. august 2006 #51 Del Skrevet 6. august 2006 Jeg og samboeren har vært sammen i 3 år og bodd sammen i 2. I fjor kjøpte vi oss hus som vi fikk billig pga kjøp fra svigers.. Ellers har vi hver vår bil, og utdanning har vi begge to. Han har videregående og en godt betalt jobb.. Jeg jobber som sykepleier og trives med det.. Huset vi bor i skulle vi gjerne gjort litt mer med, men må ta det etterhvert.. Skiftet kjøkken har vi gjort og pusset opp masse.. Barnerom har vi også.. Vi har fellesgjeld på ca 775 000, så har jeg studielån og billån. Han har billån som er nesten like dyrt som studielånet mitt og billånet tilsammen.. MEEEN!! Sparing er et fremmedord her også. Men siden vi akkurat har begynt å prøve regner jeg med at v har en del oppsparte midler til ungen kommer.. BSU er en fin ting altså Vi har en felles regningskonto som vi setter av like mye til hver oss.. Derfra betaler vi alle kostnader for huset. Bygger seg opp en del penger der også etterhvert. Vi er godt etablert, men har ikke SINNSYKT med penger. Men man lever bare en gang.. Det er noe som heter og spare seg til fant også.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5722769-hvor-etablerte-er-dere-%C3%B8konomisk-sett/page/3/#findComment-5832769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå