♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 25. juli 2006 #1 Del Skrevet 25. juli 2006 Er det nesten en regel uten unntak at man hovner opp i føtter, ankler og fingre når man går gravid i varmen ? Flere som plages med det. Har ikke vært plaget før nå den siste uken. Er tre uker fra termin. Føttene og fingrene sprenger enkelte ganger. Går over så fort jeg setter de høyt, og kjøler de ned litt. Det har vært ekstremt varmt og høy luftfuktighet. Ønsker meg femten grader og overskyet i en måned fremover takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m@mm@06 Skrevet 25. juli 2006 #2 Del Skrevet 25. juli 2006 Har vært plaget den siste tiden med hovne fingre,særlig om morgenen..er ikke noe varme hær så tror ikke det er det som gjør det i mitt tilfelle:) glad det snart er over;) 5 dager til termin:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma til en skatt Skrevet 25. juli 2006 #3 Del Skrevet 25. juli 2006 Jeg er også til tider veldig hoven i føttene, jordmor sier det er pga. at jeg har fått vann i kroppen. Hjelper å legge bena høyt når du kan. Verre i varmen og ved mye ståing og gåing. har 5 uker igjen. Noen synes det hjelper å få massert føttene også, får fart på blodsirkulasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PAVEEL Skrevet 25. juli 2006 #4 Del Skrevet 25. juli 2006 sier bare DITTO LykkeIMagen*HØYGRAVID*:-)) no herk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninn (har født:) Skrevet 25. juli 2006 #5 Del Skrevet 25. juli 2006 jeg er hoven i beina, det er nok vann, for på kvelden er de utrolig vonde og varme. Det gjør det vanskelig å sove godt. Jeg har vært plaget siden uke 31-32 med dette og er nå 35+1. Hjelper med støttestrømper og kaldt vann:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå